Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@19:13:38 GMT

ضبط فیلم کثیف دختر و پسر توریست در بالای اهرام مصر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۳۰۸۵

ضبط فیلم کثیف دختر و پسر توریست در بالای اهرام مصر

رکنا: ضبط فیلم غیراخلاقی دو توریست دانمارکی در بالای اهرام مصر واکنش گسترده کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است.

دو توریست دانمارکی پس از صعود از اهرام مصر و رسیدن به قله اقدام به ضبط فیلم غیراخلاقی کرده اند، این فیلم در اواخر ماه گذشته میلادی ضبط شده است.

انتشار این فیلم در شبکه های اجتماعی واکنش گسترده و خشمگینانه کاربران مصر را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت آثار باستانی مصر در بیانیه ای به انتشار این فیلم توسط توسط یک عکاس خارجی و دوستش در بالای بزرگترین هرم واکنش نشان داده است.

خالد العنانی وزیر آثار باستانی مصر دستور اتخاذ تدابیر لازم را صادر کرده و گزارش این حادثه Incident و فیلم را فورا به دادستان برای تحقیق در این زمینه ارائه داد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آقای سالار عقیلی از شما بعید است! +فیلم عکس 4 مردی که قصد اقدام تروریستی داشتند+ تصویر پیشنهادهای شیطانی مرد نیکوکار از زنان گیلانی / سوءاستفاده های کثیف؟ درگیری بسیجیان دانشگاه امیرکبیر با تعدادی از دانشجویان / آتش به اختیار عمل کردند مادر بی رحم دختر 2 ساله خود را آنقدر شکنجه کرد تا کشته شد+ عکس مادر سنگدل، کودک ۳ ماهه خود را در سرمای شدید رها کرد+عکس دستگیری 2 مرد ایرانی در ژاپن +عکس این تبهکاران چه کسی کاخ دادگستری ایران را به آمریکایی‌ها فروخت؟+عکس دستگیری مردی که بمب ها را در مسجد جاسازی می کرد+ عکس جسد برهنه خانم سرآشپز در کوهستان پیدا شد / به زن جوان تجاوز شده بود+عکس این زن و شوهر فاسد دختر 14 ساله را برای هوسهای کثیف خود خریدند+عکس خانم معلم بی شرم با دانش آموزش در حیاط مدرسه بی حیایی می کرد! +عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم حادثه Incident مصر دختر پسر فیلم توریست عکس فیلم دختر حادثه تروریستی مرد دانش آموز عروسی معلم وحشتناک جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت موج‌های ضعیف و ناپایدار طی امروز و فردا شنبه در ارتفاعات نیمه شرقی و جنوبی استان، اظهار داشت: شرایط جوی در بیشتر مناطق طی ۲۴ ساعت آینده همچنان به صورت رشد ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و در مناطق مستعد شرقی بارش رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت تا بعدازظهر سه‌شنبه جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود، خاطرنشان کرد: از بعدازظهر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا پایان هفته پیش رو سامانه فعال بارشی جدیدی در استان اصفهان خواهم داشت که از سمت مناطق غرب و جنوب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین یک تا سه درجه سلسیوس افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، بادرود با بیشینه دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر و شاهین‌شهر و میمه با کمینه دمای یک درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6089115

دیگر خبرها

  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود