Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@10:33:30 GMT

باشگاه پرسپولیس خریدار پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۳۱۲۳

باشگاه پرسپولیس خریدار پیدا کرد

به گزارش جهان نيوز، درحالی‌که این روزها بحث ورود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به عرصه خصوصی‌سازی شنیده می‌شود، مسئولان شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس درخواست رسمی خود را برای در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان ارائه دادند.

در صورتی که اعضای هیأت دولت با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی موافقت کنند و قیمت پایه برای فروش سرخابی‌ها اعلام شود، ‌مسئولان این شرکت رقم پیشنهادی خود را هم برای در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس اعلام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئولان شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در نظر دارند با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و فعالان عرصه اقتصادی این باشگاه را از نظر مالی به خودکفایی و سودآوری رسانده و در همین رابطه برنامه‌های مدونی تهیه شده است و در صورتی که واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی قطعی شود، این شرکت اقدامات خود را برای در اختیار گفتن این باشگاه انجام خواهند داد.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار تومان است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد. - اخبار اقتصادی -

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال 59 هزار است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • احداث بیش از ۲ هزار کلاس درس با همراهی خیران در اردبیل
  • موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!
  • «توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی