Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@09:11:32 GMT

قاتل کرمانشاهی 3 عضو یک خانواده را به رگبار بست

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۳۱۸۶

حوادث رکنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه از قتل سه عضو یک خانواده با اسلحه خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گغت:  حوالی ساعت ۲۰ امشب (جمعه ۱۶ آذر) فردی با یک دستگاه خودرو پژو پارس به درب یکی از منازل روستای کله هویی مراجعه می کند.

 این فرد پس از باز شدن درب منزل، به روی اعضای این خانواده آتش گشود و همه را به رگبار بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این حادثه پدر ۴۸ ساله و دختر و پسر ۲۳ ساله خانواده به قتل Murder رسیده و مادر این خانواده نیز از ناحیه مچ پا زخمی شد.

 تلاش برای دستگیری قاتل و کشف علت و انگیزه وقوع این حادثه با جدیت ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آقای سالار عقیلی از شما بعید است! +فیلم عکس 4 مردی که قصد اقدام تروریستی داشتند+ تصویر پیشنهادهای شیطانی مرد نیکوکار از زنان گیلانی / سوءاستفاده های کثیف؟ درگیری بسیجیان دانشگاه امیرکبیر با تعدادی از دانشجویان / آتش به اختیار عمل کردند مادر بی رحم دختر 2 ساله خود را آنقدر شکنجه کرد تا کشته شد+ عکس مادر سنگدل، کودک ۳ ماهه خود را در سرمای شدید رها کرد+عکس دستگیری 2 مرد ایرانی در ژاپن +عکس این تبهکاران چه کسی کاخ دادگستری ایران را به آمریکایی‌ها فروخت؟+عکس دستگیری مردی که بمب ها را در مسجد جاسازی می کرد+ عکس جسد برهنه خانم سرآشپز در کوهستان پیدا شد / به زن جوان تجاوز شده بود+عکس این زن و شوهر فاسد دختر 14 ساله را برای هوسهای کثیف خود خریدند+عکس خانم معلم بی شرم با دانش آموزش در حیاط مدرسه بی حیایی می کرد! +عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه قتل Murder قاتل اخبار حوادث قتل کرمانشاه اسلحه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یک خانواده عکس فیلم دختر حادثه تروریستی مرد دانش آموز عروسی معلم وحشتناک جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت