Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، با توجه به توسعه چشمگیر فعالیت‌های تجاری در سال های اخیر و نقش انکارناپذیر رسیدگی‌های تخصصی به امور و دعاوی تجاری در توسعه تجارت برای تسهیل سرمایه‌گذاری و بهبود شاخص‌های اقتصادی جوامع امروزی، نیازمند به تصویب ماده قانونی روشن در این خصوص هستیم.

بر همین اساس در سال های گذشته قانون آئین دادرسی تجاری از سوی دولت در قالب لایحه، به مجلس شورای اسلامی ارسال شد که برای نتیجه نهایی و اطلاع از سرنوشت این ماده قانونی با نماینده مردم تهران گفتگو کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: قانون آئین دادرسی تجاری که در راستای وظایف قوه قضاییه تنظیم شد، از سال 90 در پیج و خم های ایرادات به این قانون، متوقف شده و هنوز به تصویب نرسیده است.

وی تصریح کرد: در حالی که با تصویب این قانون حق و حقوق کارگران معترض و حتی اعتراضات مردمی به طور واضح مشخص می شود و مطابق با قوانین و بندو ماده های موجود، حق به حقدار خواهد رسید بنابراین تا تا قانون آئین دادرسی تجاری در مجلس تصویب نشود حق و حقوق کارگران معترض، پایمال خواهد شد.

جلودارزاده بیان کرد: متاسفانه نظام حقوقی کشورمان از نقصان در زمینه برخورداری از محاکم تجاری رنج می‌برد که برای رسیدگی‌های تخصصی به امور و دعاوی تجاری، نیازمند به تصویب لایحه آیین دادرسی تجاری هستیم که در رابطه با مشکلات کارگران و رسیدگی به اعتراضاتشان همین ماده قانونی در صورت تصویب مشکلات را حل می کند.

 

خبرنگار: هدی نتاج

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کارگران سهیلا جلودارزاده قانون آئین دادرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟

 به گزارش «تابناک» به نقل از تجارت نیوز، فروردین ۱۴۰۱ ران کامل ممتاز گوسفندی کیلویی ۱۷۲ هزار تومان بود و حال با شروع سال ۱۴۰۳ و افزایش نرخ دلار، ران ممتاز گوسفندی به قیمت ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

دیگر خبرها

  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان | چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • اگر پنجشنبه‌ها تعطیل شود، کارگران هم تعطیل هستند
  • بازنگری مصوبه دستمزد منع قانونی ندارد
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟
  • چرا مالباختگان سرقت‌های خرد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند؟
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • کلیات اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شد