Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از مفقودی دو نفر کوهنورد در ارتفاعات کوه های وردیج خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کیوان ظهیری در این باره اظهار کرد: کوهنوردان مفقودی شب گذشته به همراه تیم 6 نفره به ارتفاعات کوه های وردیج در منطقه کن صعود کرده بودند ولی امروز 4 نفر از آنها بازگشته و 2 نفردیگر مفقود شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اضافه کرد که عوامل هلال احمر با تیم های تخصصی خود با توجه به شرایط جوی در حال جستجوی افراد مفقودی می باشند و پلیس Police کوهستان منطقه نیز در آماده باش است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس ضبط فیلم کثیف دختر و پسر توریست در بالای اهرام مصر نوزاد 6 ماهه قربانی خیانت های پویا به همسرش شد جسد جوان حلق آویز شده در صومه سرا پیدا شد+ عکس دلخراش این دختر بچه ناز توسط یک زن معتاد ربوده شده است / او را دیده اید؟+ عکس قاتل کرمانشاهی 3 عضو یک خانواده را به رگبار بست گفتگو با عامل آتش زدن مردم در بوستان‌های پایتخت: برای خنده ، مردم را آتش می زدم+فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خیابان اندرزگو به جای دور دور دختر و پسرها به تگزاس تبدیل شد حمله وحشیانه 2 سارق به طلا فروشی در اسلامشهر با همدستی یک دختر جوان+ فیلم آقای سالار عقیلی از شما بعید است! +فیلم جسد برهنه خانم سرآشپز در کوهستان پیدا شد / به زن جوان تجاوز شده بود+عکس خانم معلم بی شرم با دانش آموزش در حیاط مدرسه بی حیایی می کرد! +عکس پیشنهادهای شیطانی مرد نیکوکار از زنان گیلانی / سوءاستفاده های کثیف؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police اخبار حوادث پلیس پیشگیری کوهنورد مفقودی ارتفاعات عکس فیلم دختر حادثه تروریستی عروسی مرد دانش آموز حوادث افغانستان اخبار افغانستان افغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران