Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@11:49:32 GMT

نوجوان ۱۷ ساله خود را در استادیوم حلق آویز کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۴۲۲۷

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: جوان ۱۷ ساله نهاوندی در استادیوم علیمرادیان این شهر با حلق آویز کردن به زندگی خود پایان داد.

به گزارش خبرآنلاین از نهاوند، سرهنگ احمد ساکی، رئیس پلیس این شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: روز گذشته در پی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰، جسد این جوان ۱۷ ساله که خود را حلق آویز و خودکشی کرده بود، در حاشیه استادیوم علیمردانیان نهاوند کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام این خبر پلیس به همراه عوامل آگاهی و قاضی کشیک در محل حاضر و جسد با دستور مقام قضایی جهت اعلام علت اصلی مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نوجوان ۱۷ ساله استادیوم ورزشی خودکشی حلق آویز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد: پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر ( شهید الداغی) در کاشمر تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به 2 راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

دفاع جوان کاشمری از 3 دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

به گزارش تسنیم، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر