Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرآنلاین: رامبد جوان و جناب خان، شب گذشته (پنجشنبه ۱۵ آذر) در برنامه خندوانه، میزبان ژاله صامتی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بودند.

در این برنامه، جناب خان به شوخی درباره اسم ژاله صامتی گفت: «ژاله و ژوله بهم می‌آیند؛ و بعد این شعر را خواند «ژاله و ژوله بازی می‌کنند خیلی قشنگ». در کل اسم‌هایی که با «ژ» شروع می‌شوند قشنگ هستند و برای همین من می‌خواهم رامبد جوان را ژامبد صدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جوان در ادامه صحبت‌های جناب خان، با بیان خاطره‌ای از مادر نگار جواهریان گفت: «مادر نگار خیلی خانم جدی و با شخصیتی است. روز‌های اول که من به خانه نگار می‌رفتم، یک بار مادرش با جدیت تمام من را «ژامبون جان» صدا کرد و آنجا بود که خیلی خندیدیم و دیگر سر شوخی باز شد.»

در ادامه، جناب خان از صامتی پرسید چرا پسر ندارد که این بازیگر پاسخ داد: «من خیلی خیال‌پردازم و روحیه پسردار شدن نداشتم. احساس می‌کنم کسی که پسر دارد متضاد این روحیه فانتزی و خیال پرداز را دارد.»

در واکنش به این حرف، جناب خان از صامتی خواست تا او را به فرزند خواندگی قبول کند که این بازیگر به آن پاسخ مثبت داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رامبد جوان خندوانه ژاله صامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام حسین علایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند حضرت آیت الله جناب حاج حسن آقا خمینی دامت برکاته

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف فراوان، ضایعه درگذشت همسر مکرمه شهید آیت الله سید مصطفی خمینی را به جنابعالی و جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین آقا خمینی تسلیت عرض می کنم و مراتب همدلی و همدردی خود را ابراز می دارم. 

از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای جنابعالی، عموزاده گرامی، خانواده محترم و خاندان معزی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. 

حسین علایی

جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • غیرتی که در خون غلتید
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر