Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تیم همیاری ارومیه در هفته نخست رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک مقابل پالایش گاز ایلام شکست خورد.

سجاد خوبدل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این دیدار در زمین چمن ورزشگاه 15 هزار نفری عدالت ایلام برگزار شد، افزود: گل اول تیم پالایش گاز ایلام توسط فاطمه حسینی در دقیقه 20 و گل دوم نیز در همین نیمه توسط عاطفه ایمانی در دقیقه 35 وارد دروازه همیاری ارومیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: گل تیم همیاری نیز در نیمه دوم و در دقیقه 80 وارد دروازه تیم پالایش گاز ایلام شد.
وی ادامه داد: هدایت تیم همیاری ارومیه را مژگان مدایم زاده مربی سابق تیم ملی بر عهده دارد و این تیم در هفته دوم این رقابت ها به مصاف شهرداری کرمان می رود.
به گزارش ایرنا امسال تیم های نماینده شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هستند.
امسال پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرینات ملوان انزلی و عقد قرارداد با این تیم، سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی نیز به جمع ملوانی ها پیوستند.
همچنین مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه به عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری ارومیه پنج بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال بانوان ليگ برتر اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام

تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی تورنمنت چهار جانبه ویتنام مقابل مراکش شکست خورد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار تیم ملی فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهارجانبه ویتنام امروز برگزار شد و در نهایت ایران با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل قهرمان آفریقا شکست خورد.

مهدی کریمی (۲ بار)، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گلزنان ایران در این دیدار بودند. ب

رنامه بازی‌های تورنمنت ویتنام به شرح زیر است:

۱۱ فروردین

ایران - نیوزیلند / ساعت ۱۰:۳۰
مراکش - ویتنام / ساعت ۱۳:۳۰

۱۲ فروردین

نیوزیلند - مراکش / ساعت ۱۰:۳۰
ایران - ویتنام / ۱۳:۳۰

کد خبر 739996

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • رشد ۷ درصدی اهدای خون در اصفهان / شاخص اهدای خون بانوان به ۳.۵۱ درصد رسید
  • قرائت ترجمه شعر شاعر لنجانی در تجمع بانوان در حمایت زنان غزه + فیلم
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان
  • شب تلخ ارومیه یک ستاره درخشان داشت