Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دوم پاسدار محمد صالح جمالی عصر پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هندیجان اظهار کرد: شهرستان آغاجاری شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم آل الله تقدیم اسلام و انقلاب نموده و همچنین شهدای بزرگوار گمنام نیز در این شهرستان مذهبی به خاک سپرده شده اند که نشانه بصیر و ولایتمدار مردم را می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : از حضور پر خیر و برکت نماینده مقام معظم رهبری در استان حضرت آیت الله جزایری و حجت الاسلام والمسلمین مصلحی وزیر سابق اطلاعات وفرمانده هان ارشد سپاه کشوری و استانی و خانواده های معظم شهدا و بسیجیان در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شرق خوزستان و شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرهای آغاجاری و امیدیه تقدیر و تشکر می شود.

وی بابیان حضور بی نظیر مردم شهرستان آغاجاری و دیگر شهرهای استان و مخصوصا ده شهرستان دعوت شده گفت: خداوند امسال به همه ماها توفیق داد میزبان خوبی برای مردم شهرستان و شهرهای استان در برگزاری یادواره شهدا باشیم که با همدلی و هماهنگی و همکاری خوب به بهترین شکل ممکن این مراسم بزرگ برگزار شد و حضور مردم واقعا موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه برای همه شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری

سرگرد نواب داورپناه فرمانده انتظامی شهرستان آغاجاری گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان آغاجاری حین گشت زنی در محور ورودی شهرستان امیدیه به یک دستگاه خودروی پراید وانت حامل بار مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی آن را متوقف کردند.

او می‌گوید: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۷۲۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا و ۹ هزار و ۵۴۰ عدد کاپوچینو قاچاق کشف شد.

سرگرد داورپناه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه را ۷۰۰ میلیون ریال برآورده کردند، ادامه داد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند