Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@18:09:27 GMT

ویژه دانشجویان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۴۳۸۸

ویژه دانشجویان

دیروز و به بهانه روز دانشجو، دانشجویان در فضای مجازی حسابی فعال بودند. آنها به مناسبت ۱۶ آذر به مسائل مختلفی درباره خودشان و این حرکت دانشجویی پرداختند و به مشکلات‌شان در خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها، کمرنگ شدن جنبش‌های دانشجویی و حرکت‌های سیاسی و اجتماعی دانشجویان و قوانین و رفتارهای بد مسئولان دانشگاه هایشان اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه خدامی       البته درباره تاریخچه روز دانشجو و دلیل نامگذاری‌اش هم زیاد نوشتند. توئیت‌ها و پست‌هایی مثل اینها را در شبکه‌های اجتماعی به مناسبت روز دانشجو زیاد خواندیم: «‏پس از کودتای امپریالیستی علیه دولت مصدق، در ۱۶آذر۳۲ دانشجویانی که به قول هواداران سلطنت ارتجاع سرخ و سیاهی هستند، به حضور رئیس جمهوری امریکا در تهران معترض شدند اما رژیم مستبد و جنایتکار پهلوی، سه دانشجو را به رگبار بست! پهلوی‌چی‌ها البته منشأ ‎روز دانشجو رو به‌روی مبارک نمی‌آورند.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، پلیس آمریکا در یورش به تحصن ضدصهیونیستی دانشگاه کلمبیای نیویورک در بامداد چهارشنبه به وقت تهران، بیش از یکصد دانشجو را دستگیر کرد.
در دانشگاه‌های دیگر آمریکا از جمله دانشگاه‌های کارولینای شمالی، فلوریدا و نیومکزیکو هم تجمع مسالمت آمیز دانشجویان در حمایت از مردم غزه و در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، با مداخله و خشونت پلیس روبرو و در مجموع به دستگیر ۴۷ دانشجو منجر شد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در واکنش به سرکوب و خشونت بیش از حد پلیس امریکا نسبت به اعتراضات مسالمت آمیز دانشجویان این کشور، باصدور بیانیه‌ای صمن ابراز نگرانی شدید، از دولت امریکا خواست که در مواجهه با اعتراضات مسالمت آمیز تبعیض آمیز رفتار نکند...

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

دانشجویان

دیگر خبرها

  • ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد