Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@05:55:48 GMT

اجرای طرح گل کاری گلزار شهدای هندیجان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۴۴۲۳

بسیجی محمد حسین عنانات در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با تلاش و پیگیرهای مستمر بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و جمعی از خیرین هندیجان تعدادی بسته های مواد غذایی در میان خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست شهرستان توزیع شدند.

وی افزود : بصورت خودجوش و ابتکاری ازسوی بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل فضای بیرونی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در هندیجان شمالی گل کاری شد که اینگونه اقدامات با جدیت در گلزارهای شهدای هندیجان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان گرامیداشت شهدای والامقام دوران دفاع مقدس گفت: وقتی در گلزار شهدا برای زیارت وارد می شویم به یک آرامش بی نظیر دست پیدا می کنیم این حالت به برکت بوی خوش شهدا محقق می شود و شهدا دارای جایگاه ویژه ایی هستند که بایستی همه ماها در زنده نگه داشتن نام و خاطره شهیدان با فرهنگ‌سازی مناسب بیشتر تلاش کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهید علوی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت : حاجیه خانم فاطمه فاضلی کثیر مادر شهید  سیدماشاءاله علوی پس از تحمل سال‌ها رنج فراق ،  دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست .

حسن نورانی افزود : مراسم تشییع پیکر پاک این مادر گرانقدر روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در گلزار بهشت علی دزفول برگزار خواهد شد. 

و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی ادامه داد : شهید سیدماشاءاله علوی متولد ۱۳۴۷ در ۴ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ و در جبهه جزیره سهیل جاویدالاثر و مزار یادبود این شهید والامقام در گلزار شهدای بهشت علی دزفول زیارتگاه عاشقان است.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۵ طرح عمرانی و خدماتی در شهر دستگرد برخوار
  • تجهیز بیمارستان شهدای هندیجان به دو دستگاه سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • کاشت ۵۰۰ اصله نهال در مسیر گلزار شهدای گمنام شهرستان خواف
  • حال و هوای گلزار شهدای روستای توآباد در روز‌های پایانی سال + تصاویر
  • درگذشت مادر شهید علوی در دزفول
  • توزیع پیراهن در آستانه فرا رسیدن نوروز در میامی
  • معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیه الله (عج) عنوان برتر کشور را کسب کرد