Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون هماهنگ‌کننده ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری شبستان، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد این نیرو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم، «دریادار حبیب الله سیاری»، معاون هماهنگ کننده ارتش و «دریادار امیرحسین خانزادی»، فرمانده نیروی دریایی ارتش از آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بازدید کردند.

 

در این نمایشگاه، تجهیزات و سامانه های مختلف ساخته شده در جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش و همچنین ماکت، ناوشکن ها و زیردریایی های مختلف به نمایش گذاشته شد./

 

 

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد روز دانشجو مشهد بیرجند دولت استان سمنان خطبه نماز جمعه نیروی دریایی ارتش دستاورد نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» به‌همت دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گالری جریان یزد واقع در میدان قرآن آماده بازدید است.

مینا خداپرست دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد «روایتی از هفت وادی عشق عطار نیشابوری» و «حکایت انا الحق» منصور حلاج را در قالب نمایشگاه هنر مفهومی به تصویر آورده و مخاطب به موازات اندیشه هنرمند به تجربه منحصر به فرد خود می‌رسد.

مجموعه آثار بر روی بستر‌هایی به رنگ سیاه و سفید که نشانگر جهان تضادهاست، در کادر مربع و دایره‌های آینه‌وار که نماد از درونیات انسان است به تصویر درآمده و مخاطب در این آیین‌ها خویشتن را مشاهده می‌کند.

در حاشیه این نمایشگاه، ویدئوی آرتی که در راستای موقعیت کنونی انسان در این جهان که با تضاد‌های گوناگونی از تعاریف مختلف در باب مفاهیم زیستی و چرایی زیستن مواجه است به بیانی کوتاه از ادراک شخصی پرداخته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس