Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص میزان آمادگی این نیرو برای مقابله با تهدیدات احتمالی با توجه به مواضع اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، اظهارداشت: سلسله مراتب فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده اند که این نیرو برای مقابله با هر گونه تهدیدی کاملا آماده است و به هیچ متجاوزی اجازه دست درازی و چشم طمع دوختن به منافع ملی و آب های سرزمینی کشور عزیزمان را نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به خودکفایی نیروی دریایی در تولید تجهیزات گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با اتکا به دانش و توان بومی، تمامی تجهیزات و سامانه های مورد استفاده در نیروی دریایی اعم از شناوری، زیرسطحی، موشکی، اژدر و سایر تجهیزات ویژه در نیروی دریایی توسط صنعتگران و صنایع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تولید و در اختیار نیروی دریایی راهبردی ارتش قرار می گیرد که موجب ارتقای توان بازدارندگی و دفاعی کشور شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در خصوص امکان صادرات تجهیزات تولیدی در حوزه دریا گفت: بحث فروش و صادرات تجهیزات دریایی و نظامی به سیاست‌های کلی نظام مرتبط می‌شود و در حوزه اختیارات و برنامه های نیروی دریایی راهبردی ارتش نیست و من نیز نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم. نیروی دریایی یک یگان عملیاتی و بهره بردار از تجهیزات ساخت داخل است و تصمیمی در خصوص صادرات در اختیار نهادها و دستگاه های دیگر است.

وی در پایان درباره برنامه های نیروی دریایی ارتش برای گسترش دیپلماسی دفاعی گفت: نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا یک نیروی بین المللی، سیاسی، نظامی و علمی است به همین دلیل نیروی دریایی در زمینه دیپلماسی دفاعی و نظامی به موازات وزارت امور خارجه در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کند. روند این دیپلماسی فعال نظامی با قدرت و جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 4477753 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا تهدید خلیج فارس دریای عمان رهبری ستاد کل نیروهای مسلح نیروهای مسلح نیروی دریایی ارتش وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم