Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص امدادرسانی نیروهای هلال احمر در برف و کولاک در برخی از مناطق کشور اظهار کرد: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، تهران، خراسان شمالی، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان طی ۴۸ ساعت گذشته متأثر از برف و کولاک بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: در این مدت به ۲۱۵۰ نفر امدادرسانی شده است و ۱۰۳ نفر نیز اسکان اضطراری دریافت کردند.

فتحی با اشاره به امدادرسانی در ۲۴ محور کوهستانی گفت: با اعزام ۱۰۰ نفر از نیرو‌های امدادی در قالب ۲۸ تیم، ۳۲۱ دستگاه خودرو رهاسازی و همچنین ۱۰۶ تخته پتو در مناطق متأثر از برف و کولاک توزیع شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر آذربایجان شرقی امداد و نجات جمعیت هلال احمر خودرو آذربایجان شرقی اصفهان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خودرو هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی بارش برف و کولاک در محور تکاب - شاهین دژ، از ساعت ۰۸:۲۵ امروز، نجات گران هلال احمر به ۱۷۰ نفر متأثر از برف و کولاک در محور تکاب - شاهین دژ امداد رسانی کردند.

وی افزود: بارندگی در محور مذکور و کولاک متناوب برف ادامه دارد و رانندگان جهت تردد از این محور حتماً آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 6063425

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر
  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر+فیلم
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و بارندگی
  • امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۱۷ هزار نفر