Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کارگاه آموزشی «قرآن و سینما» از سوی انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی قم با حضور اساتید مطرح حوزه و دانشگاه ویژه طلاب خواهر ایرانی و غیر ایرانی برگزار می‌شود.

عناوین مباحث کارگاه شامل چیستی سواد رسانه در حوزه سینما، الوهیت و نبوت در قرآن و سینما، معاد در قرآن و سینما، نحوه تصویرپردازی در قصه‌های قرآنی، جایگاه متون مقدس در سینما و قرآن‌ستیزی در سینمای غربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلاب علاقه‌مند تا ۲۳ آذر ماه امسال فرصت دارند تا با ارائه مدارک لازم مانند عکس، مدرک تحصیلی حوزوی و مبلغ ۳۰ هزار تومان ودیعه برای ثبت نام اقدام کنند.

طلاب غیر ایرانی و ایرانی مجتمع بنت‌الهدی برای ثبت نام می‌توانند به اداره خدمات پژوهشی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۷۱۸۳۳۱۶ تماس بگیرند.

طلاب ایرانی و غیرایرانی مراکز حوزوی دیگر به انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی واقع در صفائیه کوچه ۲۱ مراجعه یا برای دستیابی به اطلاعات بیشتر ۰۲۵۳۱۱۵۵۱۵۷ تماس حاصل نمایند.

زمان برگزاری این کارگاه از ۲۹ آذر ماه روزهای پنجشنبه صبح است و امکان شرکت در دوره به صورت مجازی و از طریق وبینار نیز وجود دارد. بعد از پایان دوره به شرکت کنندگان مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

این کارگاه آموزشی در مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی واقع در قم، خیابان انقلاب بعد از گلزار شهدا مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی برگزار می‌شود.

مریم بشیری

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کارگاه آموزشی سواد رسانه ای قرآن و سینما مجتمع آموزش عالی بنت الهدی قم ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) در حرم مطهر؛ صحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی علیه السلام افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز، این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با هدف آماده‌سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی اقدام می‌کنند.

مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانند برای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه کنند.

امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده‌های علاقمند قرار گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود