Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- رییس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: تیم نوجوانان استان با کسب 2 مدال طلا بر سکوی نایب قهرمانی نخستین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور قرار گرفت.

جواد سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها که به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد، 330 ورزشکار در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان از 30 استان کشور در بخش کمیته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: محمد برزگر کاراته کای وزن 40 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید، ورزشکاری از توابع تهران دوم شد و کاراته کاهای استان مرکزی و کرمانشاه به مقام سوم مشترک رسیدند.
وی ادامه داد: در وزن منفی 55 کیلوگرم مهدی شیرزاد مدال طلا را بر گردن آویخت، ورزشکاری از استان البرز نایب قهرمان شد و کاراته کاهای مازندران و گیلان بر سکوی سوم مشترک ایستادند.
رییس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: در رده سنی نونهالان تیم قم با کسب 2 طلا و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم های یزد و ایلام هر کدام با یک طلا مقام سوم مشترک را به دست آوردند.
سلیمی با اشاره به اینکه در رده سنی نوجوانان نیز سهیل میدان رو در وزن منفی 70 کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویخت، افزود: در مجموع تیمی نوجوانان نیز تیم آذربایجان غربی با کسب یک مدال طلا و یک برنز پس از کرمان و فارس بر سکوی سوم جای گرفت.
به گزارش ایرنا امسال نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده های سنی 12 تا 15 سال پسران و دختران در رشته های متعدد المپیکی به میزبانی استان های مختلف در حال برگزاری است؛ این مسابقات جنبه انتخابی برای بازی های المپیک 2020 توکیو را دارد.
7156/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته المپياد كشور آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و افزایش ابر و رگبار پراکنده و درسایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد.
امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مناطقی از استان کردستان زنجان اردبیل و ارتفاعات مرکزی و غربی البرز در استان‌های گیلان و مازندران شاهد رگبارموقتی باران و وزش باد خواهیم بود.
در ساعات بعد از ظهر مناطقی از جنوب شرق کشور از جمله شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران دور از انتظار نیست.
از فردا دوشنبه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و اصفهان، مجدد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد آغاز خواهد شد.
بارش‌ها فردا در استان‌های کرمانشاه، غرب کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از استان اردبیل زنجان و گیلان، مازندران و شمال قزوین شدیدخواهد بود.
برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود