Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان در این جلسه اظهار داشت: انجام تمهیدات لازم برای مقابله با بحران یکی از مسئولیت های اصلی این سازمان در برابر مردم جزیره است.

حمیدرضا مومنی افزود: ترسیم سندی برای آماده سازی زیرساخت ها، دسته بندی وظایف، برنامه ریزی منسجم و استفاده از راهکارهای ارائه شده در پدافند غیرعامل برای مقابله و مدیریت بحران ضروری است تا شرایط بحران را با کمترین آسیب سپری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر لزوم حضور تمامی دستگاه های اجرایی در این ستاد ادامه داد: مدیریت، مسئولیت نهادهای حاکمیتی است و انتظار می رود تمامی بخش ها با تعامل و همکاری، قشم را برای آمادگی قبل از بروز حادثه و رسیدگی بعد از حادثه آماده کنند.

وی با اشاره به گذشت 10 سال از تاریخ تصویب تشکیل ستاد بحران در کشور گفت: این جلسه آغازی است برای وظیفه ای که ما در قبال مردم داریم که باید به صورت مستمر و  در ارتباط جدی با سایر ادارات ذیربط تشکیل و پیگیری شود.

مومنی اذعان داشت: تشکیل ستاد مدیریت بحران یکی از وظایف ما در قبال مردم است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با دسته بندی کردن تحریم ها به دو دسته تحریم های داخل مرزی و خارج مرزی افزود: موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم های 40 ساله، نشان از موفقیت ما در برابر تحریم های خارجی است و آنچه که باید مورد نظر قرار گیرد تحریم هایی است که در داخل کشور اتفاق می افتد.

شایان ذکر است، نخستین جلسه مدیریت ستاد بحران منطقه آزاد قشم به دستور حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان روز گذشته 13 آذر ماه، در سالن کنفرانس مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قشم محرم مدیریت بحران معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آب گرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ستاد مدیریت بحران از شهروندان خواست از حضور در مناطق پرخطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

کد خبر 6079347

دیگر خبرها

  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • مدارس و دانشگاه‌های مناطق جنوبی بوشهر غیرحضوری شد
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با سازمان منطقه آزاد ماکو