Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مهلت مقرر برای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته ها، اهالی تکواندو در بدنه این فدراسیون شاهد چند تغییر خواهند بود. بر اساس شنیده ها امروز محمد احسنی فروز که از اردیبهشت ماه ۹۵ در این سمت مشغول فعالیت است، جای خود را به آرش فرهادیان می دهد.

فرهادیان که عملکرد قابل قبولی در راس سازمان لیگ نداشت، با حکم پولادگر از امروز به عنوان دبیر در فدراسیون تکواندو فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه سیروس رضایی عضو کمیته فنی و از قهرمانان پیشین تکواندو کشورمان نیز مسئولیت سازمان تیم های ملی را برعهده خواهد گرفت. 

البته فرهادیان کارمند صدا و سیماست و در صورتی که بخواهد در سمت دبیری فدراسیون نیز فعالیت کند، می بایست به صورت مامور به خدمت از این فدراسیون منتقل شود. ضمن اینکه رضایی هم کارمند بیمه البرز است و همین شرایط را دارا می باشد.

فدراسیون تکواندو چندی پیش علی اشرف قنبری را نیز در راس کمیته مسابقات به جای زینال حسینی بکار گرفت و نیری را نیر به جای نامجو مسئولیت کمیته آموزش را پذیرفت. شنیده می شود محمد کرمی رئیس سازمان لیگ هم که از بازنشسته های فعال در فدراسیون تکواندوست، به زودی از این سمت کنار گذاشته خواهد شد. 

کد خبر 4478710

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو ایران محمد پولادگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!