Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آتیلا پسیانی بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها مشغول گذراندن تمرینات نمایش "طناب" به کارگردانی "نصیر ملکی جو" است. وی در این نمایش با بازیگرانی همچون رامین ناصر نصیر، علی شادمان و خسرو پسیانی همبازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، آخرین ماه از پاییز 1397 با اجرای آثار نمایشی در تماشاخانه‌های دولتی و غیر دولتی و خصوصی تهران همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثاری که برای دیده شدن و حضور موفق روی صحنه تئاتر با توجه به نزدیک شدن به سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر فرصت چندانی ندارند.

در این میان جوانان و هنرمندان قدیمی تئاتر راه سختی رای برای ارائه آثارشان در پیش دارند. این راه سخت وقتی نمود پیدا می‌کند که آنها باید در ارائه نمایششان و جذب مخاطب آثاری همچون بینوایان که بر پایه سلبریتی‌ها بسته شده را پشت سر بگذارند.

آتیلا پسیانی بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها مشغول گذراندن تمرینات نمایش "طناب" به کارگردانی "نصیر ملکی جو" است. وی در این نمایش با بازیگرانی همچون رامین ناصر نصیر، علی شادمان و خسرو پسیانی همبازی شده است.

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، به معرفی نمایش "طناب" و همچنین چندین اثر از آثار تئاتر این شب‌های تماشاخانه های شهر تهران را خواهد پرداخت.

نمایش طناب

نویسنده: پاتریک همیلتون
کارگردان: نصیر ملکی جو
بازیگران:آتیلا پسیانی، رامین ناصر نصیر، علی شادمان، خسرو پسیانی، پگاه کاظمی، آیناز آذرهوش، مهسا طهماسبی، راد پور جبار

مکان: ایرانشهر - سالن استاد ناظرزاده کرمانی
زمان: ۱۵ آذر تا ۰۷ دی
ساعت: ۲۱:۳۰
مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
بها: ۶۰,۰۰۰ تومان

مردی به نام دایک

نویسنده: هال ورثی‌هال، روبرت میدل‌مس
مترجم: جمشید شامحمدی
کارگردان: مهدی میامی
بازیگران:کریم اکبری مبارکه، حمیدرضا نعیمی، سودابه جعفرزاد، طیبه میامی، زهراکولیوند و شهرام پوراسد

مکان: تئاترشهر - سالن قشقایی
زمان: ۱۵ آذر تا ۰۲ دی
ساعت: ۱۹:۳۰
مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
بها: ۳۰,۰۰۰ تومان

نمایش هار

نویسنده، طراح و کارگردان: حسین پوریانی فر
بازیگران:علیرضا آشوری، سپندار اعلم، میلاد افواج، مرصاد بورقان، متین حبیبیان، علی اصغر حسینی، شهاب رحمانی، اکبر سلمانی اله دادی، مهدی قربانی، جواد کارگر، بردیا مشهودی و نرگس نیک سیرت

مکان: تالار مولوی - سالن اصلی
زمان: ۱۱ تا ۲۶ آذر
ساعت: ۲۰:۳۰
مدت زمان: ۱ ساعت
بها: ۲۵,۰۰۰ تومان

گربه‌ها و آقاها

نویسنده: حسین امرایی
کارگردان: احسان بیات‌فر
بازیگران:(به ترتیب ورود به صحنه) لادن نازی، مسعود رمضانی، محدرضا جمشید‌پی، احسان بیات‌فر، حسین امرایی، علی میری

مکان: خانه هنرمندان - سالن استاد انتظامی
زمان: ۱۱ تا ۲۸ آذر
ساعت:۲۱:۰۰
مدت زمان: ۱ ساعت
بها: ۲۵,۰۰۰ تومان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر اخبار جشنواره فیلم فجر سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید