Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی در زمینه دیپلماسی دفاعی و نظامی به موازات وزارت امور خارجه در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کند.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در خصوص میزان آمادگی این نیرو برای مقابله با تهدیدات احتمالی با توجه به مواضع اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، اظهارداشت: سلسله مراتب فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده اند که این نیرو برای مقابله با هر گونه تهدیدی کاملا آماده است و به هیچ متجاوزی اجازه دست درازی و چشم طمع دوختن به منافع ملی و آب های سرزمینی کشور عزیزمان را نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به خودکفایی نیروی دریایی در تولید تجهیزات گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با اتکا به دانش و توان بومی، تمامی تجهیزات و سامانه های مورد استفاده در نیروی دریایی اعم از شناوری، زیرسطحی، موشکی، اژدر و سایر تجهیزات ویژه در نیروی دریایی توسط صنعتگران و صنایع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تولید و در اختیار نیروی دریایی راهبردی ارتش قرار می گیرد که موجب ارتقای توان بازدارندگی و دفاعی کشور شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در خصوص امکان صادرات تجهیزات تولیدی در حوزه دریا گفت: بحث فروش و صادرات تجهیزات دریایی و نظامی به سیاست‌های کلی نظام مرتبط می‌شود و در حوزه اختیارات و برنامه های نیروی دریایی راهبردی ارتش نیست و من نیز نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم. نیروی دریایی یک یگان عملیاتی و بهره بردار از تجهیزات ساخت داخل است و تصمیمی در خصوص صادرات در اختیار نهادها و دستگاه های دیگر است.

وی در پایان درباره برنامه های نیروی دریایی ارتش برای گسترش دیپلماسی دفاعی گفت: نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا یک نیروی بین المللی، سیاسی، نظامی و علمی است به همین دلیل نیروی دریایی در زمینه دیپلماسی دفاعی و نظامی به موازات وزارت امور خارجه در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کند. روند این دیپلماسی فعال نظامی با قدرت و جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

دریادار سیاری از نمایشگاه دستاوردهای فنی نداجا بازدید کرد

امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد ارتش صبح شنبه با حضور در ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش از نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای حوزه دفاعی این نیرو بازدید کرد.

در این نمایشگاه تجهیزات و سامانه های مختلف ساخته شده در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش و همچنین ماکت ناوشکن ها و زیردریایی های مختلف به نمایش در آمده است.

در این بازدید امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز سیاری را همراهی می‌کرد.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش بین الملل نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بخش بین الملل سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «دیپلماسی قرآنی، هویت اسلامی» و با حضور ۳۴ مهمان خارجی (هنرمند و شخصیت قرآنی) تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی متولی رسمی دیپلماسی قرآنی جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن در کشورمان، فرصت و بستر مناسبی برای برقراری ارتباط و هم افزایی میان مسلمانان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • مسکو: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای ارتش روسیه است
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش
  • ۵ کشوری که بزرگ ترین ناوگان نیروی هوایی را دارند
  • مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: الحاق شناورهای لازم را در دستورکار است