Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@19:33:46 GMT

اصفهان بدون زاینده‌رود معنا ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۵۲۲۵

اصفهان بدون زاینده‌رود معنا ندارد

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای با حضور استاندار اصفهان اظهار داشت: به عنوان عضو ناظر از طرف مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کنم وقتی وضعیت پروژه‌ها را در سطح ملی مشاهده می‌کنیم، می‌بینیم استان‌های دیگر در اجرای پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی از اصفهان سبقت می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: در هر استانی پروژه‌های شاخص در حال اجرا هستند در حالی که در استان اصفهان پروژه کلانی مشاهده نمی‌شود؛ آثار این موضوع در سال‌های آینده بیشتر برای مردم ظاهر می‌شود.

وی با انتقاد از عدم تصویب پروژه‌های ملی برای اصفهان ادامه داد: فکر می‌کنم مدیران کل استانی که اکثراً خدوم هستند نیاز به فرصتی برای حل مسائل بین دستگاه‌ها دارند تا در این زمینه کمک‌کننده باشند.

حاجی دلیگانی با اشاره به استعفای دسته‌جمعی نمایندگان مجلس عنوان کرد: برخی فکر می‌کنند شوخی است اما این‌طور نبوده و استعفای ما جدی است، طی نامه‌ای که به لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته‌ایم اعلام کردیم که دسته‌جمعی استعفا می‌دهیم و در این تصمیم جدی هم هستیم.

این نماینده مجلس با بیان این که مردم ما در موضوع آب دچار مشکل هستند و اصفهان بدون زاینده‌رود معنا ندارد، گفت: اگر 10 سال قبل گفته می‌شد که در آینده زاینده‌رود خشک می‌شود کسی باور نمی‌کرد؛ در این شرایط کشاورزان استان اصفهان در بخش‌های مختلف چه باید بکنند؟ وقتی آب نیست این همه جمعیت کجا کوچ کنند؟

وی در ادامه تاکید کرد: مهم‌تر از موضوع کشاورزی، سامانه آب شرب اصفهان است؛ شرایط ما به گونه‌ای است که اگر در سد چم‌آسمان یک بشکه گازوئیل ریخته شود، پنج میلیون نفر در استان اصفهان بدون آب می‌شوند و از کجا می‌شود برای آن‌ها آب منتقل کرد؟

حاجی دلیگانی با بیان این که حیات استان ما به آب بستگی دارد، عنوان کرد: لازمه این کار این است که سامانه دوم به اتمام برسد و نیاز است این مباحث در سطوح بالاتر دنبال شود؛ یزد کار خودش را می‌کند، کرمان و چهارمحال و بختیاری هم کار خود را می‌کنند، اصفهان تنها مانده و باید خودش فکری کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: چاره‌ای نداریم که بگوییم اگر قرار است نماینده باشیم و وضعیت همین باشد بهتر این که نباشیم؛ این موضوع شوخی نیست و همه نمایندگان با هر سلیقه سیاسی کنار هم ایستاده‌ایم تا از این فرصت استفاده شود.

وی یادآور شد: رئیس مجلس در جلسه با حضور وزیر نیرو قول داده است که مسئله آب را پیگیری کند اما چندین ماه گذشته و نتیجه‌ای ندیده‌ایم، همچنین نتیجه مشخصی از وزارت نیرو ندیده‌ایم؛ در جلسه با نوبخت نیز قول داد اختصاص بودجه قابل توجه به دو پروژه انجام شود که نشد.

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که استعفای ما رسماً تصویب نشود یعنی سایر نمایندگان کشور رأی دهند که استعفای ما پذیرفته شود، کار مردم را نباید زمین بگذاریم.

 

انتهای پیام/م

توضیحات «حاجی دلیگانی» در مورد استعفای نمایندگان در مقابل نماینده دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟

بانکی پور مدعی شد که در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده گفته است: آتاتورک ضربه بزرگی به ترکیه زد.

وی ادامه داد: الان در ترکیه آنچه که رسما اعلام می شود، به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن. این رهاورد کشف حجاب آتاتورک است.

بانکی پور گفت: ترکیه که یک کشور مسلمان با مساجد قوی و زیبای زیاد است، به چنین وضعی رسیده است که این نگران کننده است.

دیگر خبرها

  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • نشست زمین برای چهارمین بار در خیابان شهیدان کاظمی + عکس
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!