Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوجدبیر هیات والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: در این دوره از رقابتهای ۱۲ تیم   در دو گروه شش تیمی با هم رقابت کردند.

عزیزی با بیان اینکه از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شدند؛ افزود: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات دو تیم شریف بتن نورآباد ممسنی و نفت و گاز گچساران با برتری برابر حریفان خود راهی دیدار فینال این رقابتها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در شب پایانی این مسابقات دو دیدار برگزار شد؛ تصریح کرد: در دیدار رده بندی تیم طلای سالاری با برتری برابر حریف خو به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

دبیر هیات والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در فینال این رقابتها که با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش والیبال برگزار شد ،دو تیم شریف بتن نورآباد ممسنی و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که در پایان این رقابت ، تیم والیبال نفت و گاز گچساران در سه ست تیم شریف بتن نورآباد ممسنی را شکست داد و به مقام قهرمانی اولین دوره رقابتهای والیبال جام خلیج فارس دست یافت.

وی افزود: در ائین اختتامیه و پایانی این مسابقات به تیمهای اول تا سوم این رقابتها کاپ قهرمانی ،لوح قهرمانی و هدایایی از طرف هیات والیبال استان اهدا شد .


انتهای پیام/د

جام خلیج فارس در یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش وجوانان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد

فرانک پرتوآذر بانوی پرافتخار دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس ۲ جهانی اسپانیا شده است توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی