Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:56:10 GMT

خلخال فرمانداری برتراستان اردبیل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۵۳۷۵

خلخال فرمانداری برتراستان اردبیل شد

اردبیل-ایرنا- فرمانداری خلخال عنوان برتر فرمانداری های استان اردبیل را از لحاظ عملکرد در شاخص های مختلف اجتماعی، اقتصادی و عمرانی در سال 96 به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، فریدون بابایی فرماندار خلخال روز شنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو افزود: کسب رتبه اول فرمانداری این شهرستان در بین 10 فرمانداری استان در حالی است که در سال 95 رتبه آن دهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی کسب این موفقیت را نتیجه کار گروهی و تلاش هماهنگ کارکنان فرمانداری، دستگاه های اجرایی زیر مجموعه آن و موفقیت کارگروه های مختلف در دست یابی به اهداف تعیین شده در شاخص های اقتصادی، اجتماعی، عمرانی وکاهش آسیب های اجتماعی ذکر کرد.
بابایی با بیان اینکه 70 درصد اشتغال در کشورهای پیشرفته جهان در دست بخش خصوصی است، اظهار داشت: صرف نگاه به دولت برای حل مشکل اشتغال صحیح نبوده و راهکار مناسبی برای حل معضل بیکاری نیست.
وی با گرامیداست روز دانشجو بر نقش حساس این قشر در توسعه منطقه تاکید کرد.
در این مراسم بشیر خالقی نماینده مردم شهرستان های خلخال وکوثر در مجلس نیز توسعه منطقه جنوب استان را نیازمند بهره گیری از توان علمی مراکز آموزش عالی وظرفیت قشر تحصیلکرده دانشگاهی دانست.
وی با بیان اینکه دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با رشد آن دست به هرگونه اقدام زده است، گفت: امروز نیز جنگ اقتصادی دشمن با ایران اسلامی بصورت بسیار جدی شکل گرفته ودر این جنگ نقش دانشجویان تعیین کننده است.
7119/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فرمانداري برتر بابايي فرمانداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین قسمت «پاورقی نوروزی» با موضوع آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۱۹:۴۵ پخش می‌شود.

برنامه «پاورقی» با استفاده از زبان طنز، سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد و در ایام نوروز هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان است.

این برنامه در نهمین قسمت خود به بررسی وضعیت آمریکا می‌پردازد، آمریکایی که از نظر ژئوپلیتیکی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، موضوعات مربوط به سلامت، و مسائل محیط زیستی در حال نزول است.

محمدرضا شهبازی در این قسمت از برنامه با بررسی این موضوع به زبان طنز و فکاهی میزبان مخاطبان است.

 

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • نهمین قسمت «پاورقی نوروزی» با موضوع آمریکا
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • چگونگی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد