Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:47:49 GMT

فرانسه خواهان لغو محاصره غزه شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۵۵۲۹

نخست وزیر فرانسه در جریان دیدار با نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خواهان لغو محاصره غزه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از النشره، «ادوارد فیلیپ» نخست وزیر فرانسه در جریان دیدار با «رامی الحمدلله» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خواهان لغو محاصره غزه و تحقق آشتی ملی میان جنبش های فتح و حماس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه افزود: بدون تحقق یک راهکار دائمی در غزه شامل آشتی ملی فلسطین و لغو محاصره غزه، صلح هرگز محقق نخواهد شد. فرانسه از راهکار تشکیل دو دولت به مرکزیت قدس استقبال می کند.   فیلیپ تاکید کرد: شرایط در این منطقه به دلیل افزایش شهرک سازی ها و درگیری ها میان فلسطینی ها و ارتش اسرائیل در مرزهای غزه نگران کننده است.   رامی الحمدلله نیز خواهان تشکیل یک کنفرانس بین المللی با مشارکت گسترده طرفهای مربوطه شد.   منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد اعلام کرد: از شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهیم که درخواست ما برای دستیابی به عضویت کامل در این سازمان را مورد بررسی مجدد قرار بدهد.

منصور ادامه داد: هیچکس نمی‌تواند از راه حل دو دولتی حمایت کند و در حالی که اسرائیل تلاش می‌کند کشورفلسطین را نابود کند بایستد و تماشا کند.

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد تاکید کرد: پذیرش عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد به این اشاره می‌کند که موضوع برپایی کشور فلسطین در گرو امیال تندروها در اسرائیل نیست.

منصور ادامه داد: مجمع عمومی سازمان ملل در روز ۱۰ مه نشستی فوق‌العاده دارد و ما مطمین هستیم که این مجمع از عضویت کامل ما در سازمان ملل متحد حمایت خواهد کرد.

همچنین نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد با اشاره به جنگ غزه گفت: جنایت‌ها علیه ملت فلسطین ادامه دارد و گورهایی جمعی در اطراف بیمارستان‌هایی که با یورش اسرائیل مواجه بودند پیدا شده است.

منصور با اشاره به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه ادامه داد: باید از عملیات نظامی در رفح جلوگیری شود و به صورت فوری توافق آتش‌بس حاصل شود.

کد خبر 6094584

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • گسترش خیزش جهانی دانشجویان حامی فلسطین / پلیس آمریکا دانشگاه کلمبیا را محاصره کرده است + فیلم
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ