Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-احمد میدری فعال دانشجویی پیشین،نماینده مجلس ششم و معاون کنونی وزیر کار در روزنامه اعتماد نوشت:در سال 1366 عضو انجمن اسلامی دانشگاه شیراز بودم. از دفتر مرکزی تهران گروهی برای انحلال انجمن اسلامی به شیراز اعزام شدند.

از نظر آنها ما تندرو بودیم. اعضای دفتر انجمن اسلامی را محترمانه اخراج و مجددا انتخاباتی را برگزار کردند که اعضای پیشین حق نامزد شدن نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس گروه انحلال در مجلس ششم همکار و دوست من شد و در سال 1388 برای مدت 5 سال زندانی شد.

رویارویی چه به شکل دیروزی آن و چه به شکل درگیری که هفته پیش در یکی از دانشگاه‌های تهران شاهد آن بودیم، باید پایان یابد. واقعیت‌های تلخ پیرامون و پیش‌بینی‌ روندهای موجود صف‌بندی‌های سیاسی جدیدی را می‌طلبد. ماهیت دوست و دشمن تغییر کرده است. به جای رو در رویی دانشجویان می‌توانند و باید در کنار هم قرار بگیرند. اما چرا و چگونه؟

جنبش دانشجویی برای من به عنوان یک اقتصادآموخته روزنه امید است. روزنه‌ای برای حل مشکلات مهم اقتصاد کشور. جنبش دانشجویی با وجود مشابهت‌هایی که با جنبش کارگری، جنبش زنان، جنبش اقلیت‌ها و جنبش بازاریان دارد، در یک مولفه از این اشکال جنبشی متمایز است. دانشجویان صرفا به دنبال منافع صنف خود نیستند، بلکه برای منافع همه گروه‌ها به خیابان می‌آیند و برای مردم هزینه می‌دهند. جنبش دانشجویی جنبش عدالت‌طلب و برابری‌خواه است، جنبشی است پر از انرژی جوانانی که هر یک می‌توانند نقش رهبر یک گروه بزرگ را بازی کنند. دانشجو، عدالت‌طلب و اهل گفت‌وگو و منطق است. آنها برای زندگی بهتر مردم به میدان می‌آیند و حاضرند درک خود را به اشتراک و نقد بگذارند. به‌ شدت نیازمند حضور گروهی اینچنینی در زندگی عمومی هستیم. گروهی که در مقام یک جوان پرانرژی است، در مقام یک دانشگاهی با زبان استدلال سخن می‌گوید و آرمان خود را منافع عمومی و نه یک اقلیت یا گروه خاص قرار داده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه‌های آمریکا را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه هستند، محکوم کرد.

در بیانیه جنبش انصار الله آمده است که سرکوب غیرموجه تظاهرکنندگان آمریکایی، نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی آشکار کرد.

جنبش انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای تظاهرات مسالمت آمیز تاکید و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مسئله فلسطین و مخالفت با اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله از سازمان های بین المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات مسالمت آمیز در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه مستلزم یک موضع محکم بین المللی برای توقف آن است و تظاهرات مسالمت‌آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت مردم آمریکا با این جنایت‌ها و همبستگی آنها با مردم فلسطین است.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصار الله تأکید شد که مسأله فلسطین یک مسئله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 6089222

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به پاریس رسید
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • فیلم| سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است