Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:33:30 GMT

پیام جردن باروز برای کشتی‌گیران حادثه دیده افغان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۵۷۱۱

پیام جردن باروز برای کشتی‌گیران حادثه دیده افغان

پس از بازسازی سالن کشتی افغانستان که طی یک عملیات تروریستی منفجر شده و چندین کشته داشت، جردن باروز قهرمان نامدار کشتی جهان پیامی به مناسبت بازگشایی این سالن داد.

به گزارش ایسنا، ۱۴ شهریور ماه ۹۷ گروه تروریستی داعش در اقدامی وحشیانه با حمله به یک باشگاه کشتی در شهر کابل پایتخت افغانستان که با انفجار ۲ بمب صورت گرفت، ۲۶ نفر را کشت و باعث مجروح شدن ۹۱ نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنایت داعش در حالی صورت گرفت که در میان کشته‌ها و مجروحان این حادثه تروریستی تعداد زیادی از کودکان نیز که در حال ورزش بودند حضور داشتند.

پس از راه‌اندازی کمپن خیریه توسط هومن توکلیان مربی ایرانی _آمریکایی و سرپرست تیم کشتی آزاد آمریکابرای بازسازی این باشگاه کشتی که جردن باروز نیز از آن حمایت کرد، این باشگاه بار دیگر بازسازی شد و کشتی‌گیران افغان تمرینات خود را از سر گرفتند.

جردن باروز روز گذشته در پیامی خطاب به کشتی گیران افغان ابراز امیدواری کرد کشتی‌گیران باشگاه میوند کابل هر چه سریعتر در مسیر دنیای قهرمانی گام بردارند.


متن پیام جردن باروز به شرح زیر است:

از طرف جامعه کشتی کشورم،خودم و "مو"(هومن توکلیان) برایتان آرزوی موفقیت می کنم. ما در پشت صحنه برای بازگشایی مجدد باشگاه فعالیت های زیادی داشتیم و امیدوارم هرچه زودتر شاهد پیشرفت شما و قهرمانی تان در دنیا باشیم.

یادتان باشد همیشه از دل سختی ها نتایج بهتری حاصل می شود.

ما باید به همه نشان بدهیم نفرت هیچگاه پیروز نمی شود و عشق و دوستی همیشه پیروز است.قوی باشید و مقاوم.ما طرفدار انسانیت در دنیا هستیم.


به امید دیدار

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جردن باروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!