Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@17:52:08 GMT

«شمش‌هاي نقره» در بازار کتاب

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۵۷۱۷

«شمش‌هاي نقره» در بازار کتاب

«شمش‌هاي نقره» اثر«دیویس لیندسی» از مجموعه ادبیات پلیسی است که با ترجمه «طاهر شریعت پناهی» به همت نشر قطره روانه بازار کتاب شده است.

 

 به گزارش خبرگزاری شبستان، مارکوس ديديوس فالکو،که با پيشينه‌ي‌نظامي ناموفقش به رُم بازگشته و حرفه‌ي‌مفتشي پيشه کرده، در زندگي خصوصي انساني لاقيد است که ديدگاه‌هاي سياسي خاص خود را دارد و تحمل ديدن امپراتوران را ندارد، اما با ديدن دوشيزه‌اي پريچهره پايش به ماجراي پيچيده‌اي باز مي‌شود و صابون قدرت به جامه‌اش مي‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فالکو، که خود راوي داستان است،در پس طنز کلامي نيشدار و بدبيني ذاتي‌اش انساني به‌راستي حقيقت‌جوست. در خلال اين تکاپوي توان‌فرسا براي کشف حقيقت، با زني آشنا مي‌شود که چونان ايزدبانويي سنگدل از دل اساطير کهن رومي سربرمي‌آورد و اين لااُباليِ سرکش را رام زيبايي و خِرد خود مي‌سازد.

 اين رمان، که اولين داستان از مجموعه‌ي رازگشايي‌هاي مارکوس ديديوس فالکوست، درسال 1989جايزه‌ي‌بهترين رمان اول باشگاه نويسندگان انگليس را براي ليندسي ديويس به ارمغان آورد. ليندسي ديويس قلمي قوي و واژگاني سرشاردارد و با اشرافي خيره‌کننده ماجراي رازآلود خود را در دنيايي کهن به ظرافت به تصوير مي‌کشد، پنداري خود در رُم زيسته است.

«شمش‌هاي نقره» اثر«دیویس لیندسی» از مجموعه ادبیات پلیسی است که با ترجمه طاهر شریعت پناهی به همت نشر قطره در 400 صفحه چاپ روانه بازار کتاب شده است.

پایان پیام/37

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استان سمنان مشهد دولت خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند حوزه هنری قطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پلیس آلمان به تجمع دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه برلین حمله و شماری از آنان را بازداشت کرد.

افزون بر حمایت‌های دانشجویی، بیش از ۳۷ سازمان مردم نهاد هم، چند روز پیش از دولت آلمان خواستند صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

با وجود کشتار حدود ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر از مردم فلسطین، روز گذشته یک شرکت آلمانی از همکاری با رژیم صهیونیستی در زمینه پهپاد‌های نظامی خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک
  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • کتابخانه شخصی مرحوم کریم مجتهدی در اتاق کارش دایر شد
  • تازه ترین کتاب اسماعیل امینی درباره مردم کوچه و بازار است
  • این گنجینه را در نمایشگاه کتاب از دست ندهید
  • بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • دلالان نقره داغ شدند؛ ابلاغ قانون قیمت‌گذاری در بازار مسکن
  • دلالان نقره داغ شدند؛ تعیین قانون قیمت‌گذاری در بازار مسکن