Web Analytics Made Easy - Statcounter

گواهینامه تخصصی درجه ۱ و ۲ قرائت و مدرسی قرآن به برگزیدگان ششمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم اعطا شد. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، چهاردهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن روز گذشته با تکریم و بزرگداشت بزرگان عرصه دعا و اذان، رونمایی از دو اذان جدید، تجلیل از صاحبان مقالات ارائه شده، رونمایی از پایگاه جدید شورای عالی قرآن به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از مراسم اختتامیه چهاردهمین نشست تخصصی استادان، قاریان، حافظان، مؤذنان و دعاخوانان ممتاز کشور، قبول‌شدگان دوره ششم آزمون‌های ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم، تجلیل شدند.

مرحله دومِ هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم برگزار شد

 

اسامی قبول شدگان و عناوین گواهی‌نامه آنها به شرح زیر است.

نصرت‌الله حسینی از تهران گواهی‌نامه «مدرس درجه 1 گرایش تنغیم»

علی‌اکبر کاظمی از یزد گواهی‌نامه «مدرس درجه 1گرایش تنغیم»

حسن مختاری حسن‌آباد از یزد گواهی‌نامه «مدرس درجه 1 گرایش تنغیم»

محسن قاسمی از تهران گواهی‌نامه «قاری درجه 2»

آزمون ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم، مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی است که اجرای آن به شورای عالی قرآن سپرده شده است. تاکنون 6 دوره از این طرح طی 6 سال متوالی برگزار شده و به پایان رسیده است و هفتمین دوره آن نیز در حال اجرا است. تعداد قابل توجهی از قاریان و مدرسان در این طرح شرکت کرده و در گرایش‌های مربوطه ثبت‌نام و مدرک طرح ارزیابی را دریافت کردند.

انتهای پیام/

R1444/P1013149/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شورای عالی قرآن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای عالی قرآن شورای عالی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان نخستین فرودگاه دارای نظامنامه جامع فرودگاهی منطبق با پارت ADR و مقررات اجرایی آن، گواهینامه فرودگاهی دریافت می‌کند.

او گفت: این گواهینامه، فردا پنجم اردیبهشت ماه توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و جمعی از مقامات استانی و فعالان حوزه هوانوردی در محل فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز اعطا خواهد شد.

کشاورز بیان کرد: فرودگاه شیراز، پس از طی فرایند‌های مختلف تدوین نظامنامه، دستورالعمل‌های عملیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام ممیز‌های متعدد و رفع یافته‌های غیراستاندارد موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شده است.

او ادامه داد: این فرایند با همکاری کامل و سازنده دفتر مقررات فرودگاهی، پست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مدیریت ایمنی شرکت و دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان با موفقیت انجام شده است.

اخذ گواهینامه فرودگاهی که در زمره شاخص‌های توسعه خدمات و ارتقای ایمنی هوانوردی از منظر سازمان جهانی هواپیمایی کشور (ایکائو) است، یکی از الزامات ملی و بین‌المللی است که شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بابد نسبت به اخذ آن در درجه اول برای فرودگاه‌های بین‌المللی اقدام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور