Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:31:03 GMT

هوای تهران «پاک» است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۵۸۱۵

هوای تهران «پاک» است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: میانگین کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ و هوا در شرایط پاک بوده است.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، در برخی ساعات امروز (۱۷ آذرماه) وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می رود و به‌تدریج از شبانگاه از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: این شرایط جوی طی فردا (۱۸ آذرماه) همچنان تداوم خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد موثربه بزرگی ۳ تا ۴ متربرثانیه پیش‌بینی می شود. همچنین تا روز آینده تغییر محسوسی در دما مشاهده نخواهد شد.

به گفته شهبازی نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز(۱۷ آذرماه) در شرایط سالم خواهد بود و انتظار می رود تا  فردا (۱۸ آذرماه) بر غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق افزوده شود.

وی در پایان گفت: میانگین کیفیت هوای تهران هم‌اکنون ۴۹ و هوا در شرایط پاک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیفیت هوای تهران هواي پاك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران «پاک» است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ اردیبهشت) در شرایط پاک است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۶۳ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۸ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • تنفس هوای قابل قبول در پایتخت
  • هوای پایتخت در آستانه پاکی قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است