Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:33:37 GMT

توزیع ۱۷ هزار حکمت کارت ایثارگران در سه استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۵۸۵۹

توزیع ۱۷ هزار حکمت کارت ایثارگران در سه استان کشور

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۷ هزار حکمت کارت تا پایان آذر ماه در بین ایثارگران سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمود پاکدل با اشاره به توافق بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: پس از طی روند اداری تفاهم‌نامه منعقد شده، حکمت کارت ایثارگران توسط وزارت دفاع چاپ شد و مقرر شده است در مرحله نخست به بیش از ۴۵۰ هزار نفر از ایثارگرانی که از بنیاد حقوق دریافت می‌کنند، حکمت کارت تعلق گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ۱۷ هزار حکمت کارت تا پایان آذر ماه در بین ایثارگران سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل توزیع می‌شود و تا پایان دی ماه باقیمانده حکمت کارت به ایثارگران سایر استان‌ها اعطا می‌شود و اما از آنجا که بر اساس توافق با وزارت دفاع، زیرساخت‌های فناوری این کارت‌ها بهمن ماه فعال می‌شود، ایثارگران عزیز از ماه بهمن می‌توانند از کارت‌های خود استفاده کنند.


وی درباره نحوه دریافت این کارت‌ها توضیح داد و گفت: این کارت‌ها در بنیاد استان‌ها توزیع می‌شود و ایثارگران می‌توانند به بنیاد مناطقی که دارای پرونده ایثارگری هستند، مراجعه و نسبت به دریافت کارت‌های خود اقدام کنند.


پاکدل افزود: ایثارگران عزیزی که از بنیاد حقوق دریافت می‌کنند می‌توانند با دریافت حکمت کارت از تخفیف در هنگام خرید از فروشگاه‌های اتکا بهره‌مند شوند و همچنین با استفاده از این کارت می‌توانند به نسبت حقوقشان از بنیاد، کالا به صورت اقساطی از این فروشگاه‌ها خریداری کنند.


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره مرحله دوم اجرای این طرح یادآور شد: پس از اتمام  مرحله نخست، این کارت‌ها به ایثارگرانی که از دستگاه محل خدمت خود حقوق می‌گیرند، توزیع می‌شود. این ایثارگران نیز می‌توانند از تخفیفات اجناس فروشگاه‌های اتکا استفاده کنند اما با توجه به اینکه از بنیاد حقوق دریافت نمی‌کنند، خرید کالای قسطی به آنها تعلق نمی‌گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران حکمت کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر