Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، وضعیت برخی از لژیونرهای ایرانی در این روزها اصلا جالب توجه نیست. آنها مورد خشم هوادارانشان و همچنین کادر فنی تیمشان هستند. با این حال در کنار مهدی طارمی که در این ایام خشم هواداران تیمش را برانگیخته در لهستان و بلژیک هم اوضاع بهتر نیست.

تیم اسلاسک ووروسلاو در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر لهستان با نتیجه 2-0 به میزبان خود لخ پوزنان باخت و در رده سیزدهم جدول شازده تیمی اکستراکلاسا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد احمدزاده در این مسابقه اصلا به میدان نرفت و برای تیمش بازی نکرد. عملکرد او به گونه ای بوده که سرمربی اسلاسک عنوان کرده این بازیکن باید در زمستان جدا شود و حضورش برای تیم سودی ندارد. این در حالی است که فرشاد وقتی به لهستان و این تیم سبزپوش ملحق شد امیدهای زیادی به او می رفت و شماره 10 تیم هم برایش کنار گذاشته شد.

در بلژیک هم اوضاع برای کاوه رضایی مناسب نیست. بازیکن گران قیمت تیم کلوب بروژ که در نقل و انتقالات ابتدای فصل از شارلروا به خدمت گرفته شد اصلا نتوانست رضایت هواداران و سرمربی تیم را جلب کند. او روز به روز از ترکیب دور شد و مصدومیت بدهنگامش هم به این قضیه دامن زد. اوضاع به گونه ای پیش رفت که هواداران در نظرسنجی های مختلف خرید او را اشتباهی بزرگ بخوانند و سرمربی تیم هم عنوان کند در تیمهای بزرگی چون بروژ زمان زیادی برای بازی وجود ندارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرشاد احمدزاده کاوه رضایی بروژ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ تابستان گذشته قراردادش با رئال مادرید را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و در پایان فصل جاری این قرارداد به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش می‌رسد.

این بازیکن در طول این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی رئال پیدا نکرد و همین موضوع باعث ناراحتی او شده و گفته می‌شود که شاید از این باشگاه جدا شود تا در آخرین سال حضورش در دنیای فوتبال بتواند فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

این ستاره کروات در دیدار یکشنبه شب برابر بارسلونا که با پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی رئال حضور داشت و عملکرد خوبی را هم به نمایش گذاشت و به تیمش در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازیکن کمک کرد.

هواداران رئال مادرید که از این پیروزی بسیار خوشحال بودند پس از پایان بازی در بیرون از درهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتظر مودریچ ماندند و پس از بیرون آمدن او از ورزشگاه همگی فریاد:« مودریچ بمان، مودریچ بمان!» سر دادند تا به این شکل از ستاره تیم‌شان خواسته باشند که قراردادش را بار دیگر با این باشگاه تمدید کند.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!