Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی میرعمادیان سرپرست تیم اعزامی به رقابت‌های بین المللی آلانز روسیه گفت: مراسم قرعه کشی و وزن کشی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه، ساعت ۶ عصر دیروز جمعه در تمامی اوزان برگزار شد.

وی ادامه داد: این در حالی بود که مسئولان برگزاری قبل از ما از تمامی کشور‌ها امضاء گرفتند که وزن کشی فقط در یک روز برگزار شود و ما وقتی متوجه شدیم اعتراض خودمان را اعلام کردیم که چرا قوانین اتحادیه جهانی را تغییر دادید و آن‌ها گفتند که ما از تمامی تیم‌ها نظر خواهی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعمادیان تصریح کرد: در ادامه اعتراض خود به آن‌ها گفتیم که شما می‌توانید ساعت مسابقات را تغییر دهید، اما قوانین اتحادیه جهانی را نمی‌توانید تغییر دهید که نماینده اتحادیه جهانی که روس زبان بود اعتراض ما را قبول نکرد و گفت که من از اتحادیه جهانی کشتی برای این کار استعلام گرفتم در ادامه ما به بخشنامه ارسالی استناد کردیم و گفتیم که اگر از قبل می‌گفتید از کشتی گیرانی استفاده می‌کردیم که شرایط وزن کشی بهتری داشتند. بهرحال این مسابقات با شرایط جدید برگزار می‌شود چراکه سایر کشور‌ها زیر برگه را امضاء کردند، اما اعتراض ما پا برجا است.

وی در مورد سطح مسابقات اظهار داشت: روس‌ها در این مسابقات با تمامی نیرو‌های خود آمده اند چراکه قرار است سه نفر برتر این رقابت‌ها در جام یاریگین شرکت کنند و استخوان بندی تیم روسیه از همین رقابت‌ها تشکیل می‌شود.

میرعمادیان افزود: گرجستانی‌ها هم با همه قهرمانان جهان و المپیک خود حضور دارند و کشور‌های دیگر مانند آمریکا، قزاقستان، آذربایجان، ازبکستان و سایر کشور‌ها با تیم‌های پرقدرت آمدند چراکه جایزه دلاری در این مسابقات است و می‌خواهند از این جایزه بهره‌مند شوند.

مربی سازنده استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم کشتی گیران مان در این مسابقات با تمام توان به میدان بروند و در کشتی هایشان موفق باشند.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه) در ولادی قفقاز روسیه برگزار می‌شود.

با توجه به تغییر برنامه مسابقات از سوی برگزار کنندگان، مراسم قرعه کشی و وزن کشی کلیه اوزان این رقابت‌ها عصر دیروز برگزار شد که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۰ کشتی گیر حضور دارند محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ماگومدرسول ادریس اف از کشور روسیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی میان نورگان الکساندراف از روسیه و بکا لومتادزه از گرجستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد یوسفی در دور نخست با ماگومد سایدووی از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان عبداله گادجی ماگومداف از روسیه و رازامبک جمال اف از روسیه می‌رود در این وزن ۲۴ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند حسین الیاسی در دور نخست به مصاف نیکیتا سوچکوف از کشور روسیه می‌رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده آرتور بیچینوف از روسیه و بایبولسین کورمانبکوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم امید حسن تبار در دور نخست به مصاف داوید خوتسیشویلی از گرجستان می‌رود و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی میان ازرت اولیمباشیف از روسیه و خابی خاشپاکوف از روسیه مبارزه می‌کند در همین وزن علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف تاجیتین آکایف از روسیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده احمد تاشوخادجیف از روسیه و رادیک والیف از روسیه می‌رود. در این وزن ۲۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۸ نفر حضور دارند مرتضی رضایی قلعه پس از استراحت در دور اول در دور دوم با اصلان بک آلبوروف از آذربایجان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور سوم به مصاف برنده مبارزه میان شریف شریف اف از آذربایجان و داتو مارساگیشویلی از گرجستان می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم جابر صادق زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ابراگیم سعیداف از کشور بلاروس می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان پاول کریوتسوف از روسیه و ماگومدگادجی نوراسولوف از روسیه کشتی خواهد گرفت. در این وزن ۱۸ نفر حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان مرحله اول انتخابی تیم‌های ملی کشتی از سوی بنا و محمدی

محمدی: نخستین اردوی آزادکاران ۲۶ آذر آغاز می‌شود/کشتی گیران مدعی حقشان را روی تشک مسابقه بگیرند

انتهای پیام/

تغییر قوانین در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمدنژاد جوان» در نخستین مبارزه پیروز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز در بیشکک در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان مبارزه کرد که ۱۰ بر صفر پیروز شد.

رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد امروز (جمعه) و در کشتی فرنگی روز یکشنبه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل برنده مبارزه مونخ باتخویاگ از مغولستان و بیلال از پاکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغولستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

کد خبر 6082270

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرقانونی در شهرک اندیشه
  • «احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد
  • «محمدنژاد جوان» در نخستین مبارزه پیروز شد
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان