Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی از شرکت دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه در المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویی کشور خبرداد. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

محسن داودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: این المپیاد اسفند امسال در مازندران برگزار و تیم دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در هشت رشته نسبت به اعزام بازیکنان خود اقدام می‌کند که  این رشته‌ها شامل دارت، آمادگی جسمانی، داژبال، فریزبی، مکعب روبیک، طناب‌زنی و طناب‌کشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامل چند اداره از جمله ورزش دانشجویی، ورزش کارکنان و اساتید است خاطرنشان کرد: جمعیت تحت پوشش دانشجویان بیش از 11 هزار دانشجو، کارکنان بیش از 31 هزار نفر بوده و جمعیت اساتید نیز به حدود یک‌هزار و 400 نفر می‌رسد که معتقدیم باید خدمت‌رسانی ورزشی به آنان بیش از پیش تقویت شود.

بسته‌های فرهنگی و ورزشی در توسعه ورزش همگانی فارس تدوین شودمشارکت مردم همدان در ورزش همگانی تا سال 1404 به 50 درصد می‌رسدسند تحول از برنامه‌های شاخص کشور در ورزش همگانی است

داودی افزود: تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در 10 سال گذشته همیشه جزء سه تیم برتر کشور بوده و از نظر ورزش کارکنان کمی ضعیف‌تر عمل کرده که امسال با برنامه‌ریزی و تقویت آن، کارکنان دانشگاه موفق شدند در رشته‌های تنیس روی میز و تیراندازی قهرمان کشور شده و در رشته دارت نیز سوم شوند.

مدیرتربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در زمینه اساتید شروع به کار کرده و  برای رشته‌های دانشجویی نیز مربی ملی گرفته‌ و برای آماده‌سازی بازیکنان از هیئت‌های ورزشی و ظرفیت آنان نیز استفاده کرده‌ایم که این تعامل بین هیئت‌ها بیش از پیش تقویت می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا

ایسنا/سیستان و بلوچستان نشست مشترک سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار با نماینده سازمان بهداشت به منظور بررسی آسیب‌های پساسیل و پیشگیری از شیوع بیماری‌های ناشی از سیل، برگزار شد.

دکتر ضاربان امروز پنجشنبه در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم عزم همگانی به منظور مهار بحران‌های پس از سیل به ویژه در حوزه سلامت گفت: هم مرز بودن استان سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه، به خصوص مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار باعث شده طی رفت و آمدهای مرزی بیماری مالاریا از کشور همسایه وارد شود و سیل اخیر نیز خطر شیوع این بیماری را افزایش داده است.

دکتر ضاربان تصریح کرد: اقدامات گسترده بهداشتی در منطقه از سیل گذشته تاکنون ادامه دارد، اما عزم همگانی و بین‌المللی برای پیشگیری از بیماری مالاریا و سایر بیماری‌های منتقله از آب و غذا نیازمند نقش آفرینی همه ارکان سلامت است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار در این جلسه ضمن دعوت از کارشناسان سازمان بهداشت جهانی جهت بررسی وضعیت منطقه، اختصاص اعتبارات ویژه جهت مقابله با بیماری مالاریا را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا