Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه از صبح امروز شنبه در ولادی قفقاز روسیه برگزار می شود. با توجه به تغییر برنامه مسابقات از سوی برگزارکنندگان، مراسم قرعه کشی و وزن کشی تمامی اوزان این رقابتها عصر دیروز برگزار شد که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۰ کشتی گیر حضور دارند محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ماگومدرسول ادریس اف از کشور روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی میان نورگان الکساندروف از روسیه و بکا لومتادزه از گرجستان مبارزه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد یوسفی در دور نخست با ماگومد سایدووی از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان عبداله گادجی ماگومداف از روسیه و رازامبک جمال اف از روسیه می رود در این وزن ۲۴ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند حسین الیاسی در دور نخست به مصاف نیکیتا سوچکوف از کشور روسیه می رود و در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف برنده آرتور بیچینوف از روسیه و بایبولسین کورمانبکوف از قزاقستان می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم امید حسن تبار در دور نخست به مصاف داوید خوتسیشویلی از گرجستان می رود و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی میان ازرت اولیمباشیف از روسیه و خابی خاشپاکوف از روسیه مبارزه می کند در همین وزن علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف تاجیتین آکایف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده احمد تاشوخادجیف از روسیه و رادیک والیف از روسیه می رود. در این وزن ۲۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۸ نفر حضور دارند مرتضی رضایی قلعه پس از استراحت در دور اول در دور دوم با اصلان بک آلبوروف از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور سوم به مصاف برنده مبارزه میان شریف شریف اف از آذربایجان و داتو مارساگیشویلی از گرجستان می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم جابر صادق زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ابراگیم سعیداف از کشور بلاروس می رود و در صورت گذر از این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان پاول کریوتسوف از روسیه و ماگومدگادجی نوراسولوف از روسیه کشتی خواهد گرفت. در این وزن ۱۸ نفر حضور دارند.

پیش از این قرار بود این مسابقات در روزهای ۱۶ تا ۱۸ آذرماه برگزار شود که با تغییر برنامه روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود. ضمن اینکه کشتی گیران مجددا وزن کشی نخواهند کرد.

کد خبر 4478788

منبع: مهر

کلیدواژه: تورنمنت بين المللي روسیه کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که در طی سه روز نیروهای مسلح یمن شش عملیات با موشک و پهپاد علیه کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است. - اخبار بین الملل -

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن امروز سه‌ شنبه همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت یمن در بیانیه ای اعلام کرد که در طی سه روز نیروهای مسلح یمن 6 عملیات با موشک و پهپاد علیه کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است.

وی افزود: نیروی دریایی و موشکی یمن 4 عملیات مشترک علیه 4 کشتی آمریکایی و انگلیسی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که  دو کشتی آمریکایی "MAERSK SARATOGA" و "APL DETROIT" در خلیج عدن و دریای سرخ توسط نیروهای مسلح یمن هدف قرار گرفته است.

وی افزود: کشتی انگلیسی"HUANG PU" در دریای سرخ و کشتی "PRETTY LADY" که در حال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی بود نیز هدف نیروهای مسلح یمن قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت که نیروی هوایی یمن دو ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

یحیی سریع همچنین اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن اهدافی را در «ام الرشراش» در جنوب فلسطین اشغالی هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

سخنگوی ارتش یمن بار دیگر تاکید کرد: تا زمانی که تجاوز به غزه متوقف نشود و محاصره آن ادامه داشته باشد، نیروهای مسلح یمن مانع از حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های مرتبط با آن رژیم در دریای سرخ، دریای عرب خواهد شد.

ارتش یمن:کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم رهبر انقلاب یمن: برای ضربات بیشتر به دشمن برنامه داریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله انصارالله یمن به ۶۳ کشتی در دریای سرخ/ وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی توسط روسیه/ موضع گیری چین درباره رزمایش دریایی با ایران و روسیه/ شکایت لبنان از اسرائیل به شورای امنیت سازمان ملل
  • تنها نماینده ایران در نیمه‌نهایی لیگ ‌پرستاره
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • خطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • فجر و شهر راز ، امروز هشتم فروردین به مصاف رقبا می‌روند.
  • تشریح توانمندی های استان آستاراخان در همایش بین المللی روسیه
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • ترکیب ایران در مصاف با ترکمنستان مشخص شد
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت