Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:16:24 GMT

کاش تعطیلات نیم فصل از راه نمی‌رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۶۱۷۵

کاش تعطیلات نیم فصل از راه نمی‌رسید

استقلال موفق شد در یک بازی یک طرفه با نتیجه ای دور از انتظار سپیدرود رشت را از پیش رو بردارد تا با امیدواری بیشتری ادامه لیگ را دنبال کند.

به گزارش "ورزش سه"، این پیروزی علاوه بر اهمیتی که  برای استقلال به لحاظ حفظ جایگاشان در جدول رده بندی  به همراه داشت حاوی نکات دیگری هم بود.

 

*اولین و مهم ترین نکته این برد پرد گل ، گلزنی پدیده این فصل  استقلال رضا آذری جوان  بود که تنها بعد از ده دقیقه  پس از ورودش توانست اولین گلش را در استقلال به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن اردبیلی  که تنها 20 سال  سن دارد موفق شد گل پنجم استقلال را به ثمر برساند تا مهر تاییدی بزند برتعاریفی که از اولین بازی خودش در استقلال تا به حال از او شده بود .


او می تواند با ادامه  همین روندی را که در پیش گرفته است تبدیل به یک مجید حسینی یا امید نور افکنی شود که امروز در اروپا مشغول به بازی هستند و  بدون شک در این میان وینفرد شفر  نقش بسیار تعیین کننده ای را می تواند در رسیدن به  موفقیت این جوان با استعداد ایفا کند.



*دومین نکته بازی با سپیدرود  حضور مثبت میلاد زکی پور بود که توانست بخش اعظمی از بار حملات استقلال را به دوش بکشد.او با دوندگی بی امانش و رفت و برگشت های زیادش توانست یکی از مهره های خوب بازی باشد.پیشرفت زکی پور در نحوه ارسال هایش  موید این نکته است که او بر روی این نقطه ضعفش کار کرده است اما نباید منکر این موضوع شویم که او هنوز برای تبدیل شدن به یک دفاع چپ ایده ال باید تلاش  و تمرین بیشتری کند.

 

*سومین نکته بازگشت وریا غفوری به پست مورد علاقه اش بود. وریا برای اینکه ثابت کند در این منطقه کارایی بیشتری دارد از دقیقه 1 تا دقیقه 90   دست از تلاش بر نداشت و از جهتی می توان  گفت که او بهترین بازی خودش را در طول این فصل ارائه کرد. وریا تا توانست دفاع چپ سپید رود را دور زد و هر کاری که دلش خواست انجام داد تا  ما را یاد همان وریای غفوری فصل پیش بیندازد.

 

 

* چهارم : درخشش سید حسین حسینی بود که در عین شایستگی نمی تواند جایی ثابت در ترکیب استقلال داشته باشد او با ثبت اولین کلین شیت خودش در طی این  فصل  مزد بازی خوبش را گرفت تا او هم امادگی خودش را به رخ بکشد اما از طرفی نمی توان  از آمادگی سید مهدی  رحمتی نیز چشم پوشی کرد.


حسینی در سه نوبت یک تنه در برابر حملات سپید رود ایستادگی کرد  تا  حلاوت وشیرینی برد برای استقلالی ها بیشتر باشد وبدون شک  این برای خودش از هر  کسی مهمتر بود .

 


*آخرین موضوع قابل اشاره هم گلزنی جابر انصاری بود که از ابتدای فصل تا به حال دندان روی جگر گذاشت  تا چنین روزی فرا برسد و اشک های او بعد از گلزنی  بیانگر فشاری بود که جابر در طی این چند ماه متحمل شده بود.

 


 حتی بعد از اعلام ترکیب بسیاری از رسانه ها دم از آخرین بازی او با استقلال زدند اما جابر انصاری با به ثمر رساندن گل سوم استقلال جواب بسیاری از آنها را داد. جابر  انصاری بالاخره  حقش را در زمین گرفت و این می تواند درسی برای دیگر  جوانان استقلال باشد که بدانند که موفقیت  از پی تلاش بدست می آید نه اعتراض .


در نهایت استقلال با این بردهای متوالی پرگل نشان داد در پیک و نقطه ماکزیمم است و کاش لیگ تعطیل نمی شد .

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر