Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رسانه های کره جنوبی روز شنبه از خروج یک قطار سریع السیر با حدود 200 مسافر از ریل و زخمی شدن 14 نفر از مسافران در این حادثه خبر دادند.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از یک مقام شرکت راه آهن این کشور اعلام کرد این قطار با 198 مسافر حدود ساعت هفت و 30 دقیقه بامداد به وقت محلی شهر گانگ نئونگ در شمال شرقی کره جنوبی را به مقصد سئول ترک کرد و پس از مدت زمان کوتاهی از ریل خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری یونهاپ ، در این حادثه هر 10 واگن این قطار از ریل خارج شد. علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده است.
­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کره جنوبی بین الملل قطار ریل یونهاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • آتش گرفتن قطار در کانادا