Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی، سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که از روز ششم آذر ماه سال ۹۷ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده بود با توجه به مهلت تمدید شده روزپنجشنبه ۱۵ آذر ماه ۹۷ پایان پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر اساس آمار اولیه اعلام شده تعداد ۱۹۳ هزار و ۶۷۱ نفر برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ ثبت نام کرده‌اند. بدیهی است آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 وی ادامه داد: با توجه به برنامه زمانی اعلام شده این آزمون در روز جمعه سوم اسفند ماه۹۷ در هفت گروه آموزشی و ۲۴۵ کدرشته امتحانی در حوزه‌های مربوط برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آخرین آمار از ثبت نام کارشناسی ارشد گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ برای تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین اولین مرحله بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌تواننداز طریق سایت سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند که از ساعات ۱۱ صبح روز جمعه ۱۶ آذر آغاز و تا ۲۵ آذر ما ادامه دارد.

توکلی یادآور شد: تا ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۱۷ آذر ماه ۹۷ تعداد ۱۱ هزار و ۵۳۵ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: ثبت‌نام منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org در ۶ گروه آموزشی و ۱۲۶ کدرشته انجام می‌گیرد. هزینه ثبت نام ۴۵۰ هزار ریال (۴۵ هزار تومان) است که افراد باید با کارت‌های شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیک آن فعال است آن را پرداخت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: افرادی که دارای شرایط اعلام شده باشند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام شوند.آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان سنجش سازمان سنجش آموزش کشور کارشناسی ارشد پرداخت الکترونیک آخرین مهلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز سه شنبه (۷ فروردین۱۴۰۳) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین۱۴۰۳) پایان می‌یابد.

داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را که اکنون در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس است، مطالعه کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر (۵ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲) برای ثبت نام اقدام کرده‌اند، در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش