Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگاه تربیت مدرس با موضوع خانواده ویژه سازمان‌های مردم نهاد  صبح امروز در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، کارگاه تربیت مدرس با موضوع خانواده ویژه سازمان‌های مردم نهاد  صبح امروز در مشهد برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مدنی معاونت اجتماعی قوه قضاییه با تشریح سیاست‌های معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: امروز برای مقابله با حجم و تنوع جرائم، نیازمند یک جهاد ملی با محوریت پیشگیری از وقوع جرم برای سالم سازی جامعه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی اصغر رفاهی گفت: عبور از وضعیت فعلی، نیازمند انجام کار‌ها به صورت جهادی و با تلاش مضاعف است و در این زمینه استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیار موثر خواهد بود.

وی سامانه سجام را یکی از ظرفیت‌های موجود در زمینه پیشگیری از جرم دانست و افزود: تجربه نشان داده که هرجا از توان و تخصص مردم استفاده کردیم. موفق بودیم و سامانه سجام یکی از بستر‌های موجود در زمینه بهره مندی از توان عمومی جامعه است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از جرم دادگستری استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان

مسجد شهید مدرس، شهرک مدرس همدان هم یکی از این مساجد است که هر روز صبح محفل انس با قرآن در آن با حضور بانوان و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و در آن علاوه بر تلاوت قران و دعا‌ها آموزش و تفسیر قر آن و دعا‌ها، تفسیر نهج الابلاغه هم برگزار می‌شود.

در این مسجد پایگاه مقاومت بسیج شهید عروجی فعالیت می‌کند و در کنار آن کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی را برای کودکان و نوجوانان و آشنایی آن‌ها با قرآن را برگزار می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود
  • انتقادات قائم مقام سازمان تبلیغات در موضوع حجاب