Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:00:07 GMT

هیات دوستی ایران با معاون رهبر کره شمالی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۶۳۸۱

هیات دوستی ایران با معاون رهبر کره شمالی دیدار کرد

پکن- ایرنا- هیات دوستی پارلمانی ایران متشکل از 'علاالدین بروجردی' رییس گروه دوستی ایران و کره شمالی و شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز شنبه در پیونگ یانگ با معاون رهبر کره شمالی دیدار و گفت و کردند.

به گزارش ایرنا در این دیدار 'علاالدین بروجردی' با 'ری سو یونگ' رئیس کمیسون سیاست خارجی مجمع عالی خلق کره، معاون بین المللی حزب کارگران (معاون رهبر)، (وزیر امور خارجه سابق کره شمالی) دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرفین در این دیدار بر توسعه همکاری های دو کشور در همه زمینه ها خصوصا سیاسی و اقتصادی و مبارزه همه جانبه با تحریم ها و اقدامات یک جانبه آمریکا تاکید کردند.
در این دیدار علاوه بر بروجردی، 'حسینی کیا'، 'شرفی' و 'میرزایی' از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
پیش از این، گروه دوستی پارلمانی ایران با رئیس مجمع عالی خلق کره، وزیر آموزش عالی و رئیس گروه دوستی پارلمانی کره شمالی نیز دیدار کرده بودند.
همچنین 'بروجردی' و هیات همراه روز گذشته نیز معاون وزیر تجارت خارجی کره شمالی دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدارها 'محسن عمادی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در کره شمالی، گروه دوستی پارلمانی کشورمان را همراهی می کرد.
هیات پارلمانی ایران روز چهارشنبه وارد کره شمالی شدند.
**آساق**1904**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی کره شمالی هیات پارلمانی ایران پیونگ یانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و موفقیتها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072498 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم)
  • دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • عکسی ویژه از دیدار امروز فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب