Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان رضااحمدی در گفت و گو با مهر افزود: شروع اولین بادهای پاییزی وسرد شدن هوا در سیبری؛ پرندگان سفر به میانکاله را آغاز می ککند و امسال تاکنون ۶۰درصد از این پرندگان زمستان گذران به منطقه میانکاله آمدند.

وی همچنین از ورود زودهنگام قوهای فریادکش به میانکاله خبر داد و یاداور یادآور شد: شرایط مناسب برای زمستان گذرانی این پرندگان در میانکاله فراهم است و مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدی، با اشاره به شرایط مناسب زیستی و غذایی در تالاب میانکاله، یادآور شد: امیدواریم با شرایط ایجاد شده، امسال شاهد جمعیت بیشتری از پرندگان زمستان گذران باشیم.

 میانکاله، جزیره‌ای در منتهی الیه جنوب شرقی دریای خزر، در ۱۲ کیلومتری شمال شهرِ بهشهر است که به بهشت پرندگان شهرت یافته است و در سالهای گذشته، سالانه میزبان حدود یک‌میلیون قطعه پرنده برای زمستان گذرانی به این منطقه بودیم.

براساس سرشماری اعلام شده، بیش از ۲۴۰ گونه پرنده مهاجر و بومی تالابی و خشک زی در میانکاله شناسایی‌شده است.

کد خبر 4478869

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل محیط زیست مازندران پرندگان مهاجر رضا احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس جهاد کشاورزی ساوجبلاغ گفت: امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت کشت بهاره در این شهرستان هستیم.

میرزایی افزود: بیش از ۶ هزار هکتار امسال زیر کشت بهاره می روند که انواع صیفی جات ، خیار ، گوجه فرنگی ، پیاز ، بادمجان ، لوبیا سبز ، نخود فرنگی و سبزیجات کشت می شود.

دیگر خبرها

  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • مرغ‌های زنبورخوار قربانی زیاده خواهی برخی از زنبورداران سودجو شدند + تصاویر
  • مرغ‌های زنبورخوار قربانی زیاده خواهی برخی از زنبورداران سودجو + تصاویر