Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی، بر لزوم نصب کنتورهای هوشمند برق در کلانشهر اهواز تاکید کرد و گفت: استفاده از کنتورهای هوشمند زمان قطعی برق و تلفات غیرفنی و نظارت بر کیفیت برق را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسن کریمی»، در جمع خبرنگاران، بر لزوم استفاده از کنتورهای هوشمند تأکید کرد و گفت: استفاده از کنتورهای هوشمند کاهش زمان قطعی برق و تلفات غیرفنی، نظارت بر کیفیت برق، افزایش کیفیت خدمات و همچنین کاهش دخالت و خطای نیروی انسانی در قرائت و صدور قبض را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، با بیان اینکه هدف شرکت، مدیریت مصرف انرژی است نه کاهش آن، افزود: در تابستان 95 میزان مصرف برق در کلانشهر اهواز 2 هزار و 600 مگاوات برق بوده که با استفاده از کنتورهای هوشمند و همچنین کنترل مصرف انرژی این میزان مصرف برق کاهش چشمگیری یافته است.

 

وی از طراحی نرم افزاری در اتوماسیون برق اهواز خبر داد و تصریح کرد: این پروژه در صورت اجرایی شدن برای اولین بار در جهان خواهد بود که می توان از طریق منحنی جریان برق، به صورت آنلاین تشخیص داد در کدام فاز اتفاق و مشکل رخ داده است.

 

کریمی، با اشاره به ایستگاه های برق موجود در شرکت های نیشکر، بیان کرد: با همکاری و هماهنگی مجموعه نیشکر مقرر شده بود میزان مصرف 60 مگاواتی این شرکت ها به کمتر از 10 مگاوات کاهش یابد، این عملیات در حالی صورت گرفت که هیچ مشکلی در تولید محصولات نیشکر بوجود نیامد.

 

وی با بیان اینکه همایش مدیریت مصرف در ادارات به میزبانی مجموعه بزرگ نفت و در راستای کاهش میزان مصرف برق ادارات انجام شد، اضافه کرد: در این همایش رونمایی و تشریح طرح فهام و همچنین نمایش کنتورهای هوشمند انجام گرفت و به ادارات ابلاغ شد تا در صورت عبور از حد مجاز مصرف برق و به دستور استاندار خوزستان، بدون اطلاع قبلی برق آن اداره یا شرکت قطع شود.

 

مصرف برق اهواز 20 درصد کل کشور است

وی با اظهار اینکه میزان مصرف برق منطقه کیانپارس اهواز با استان گلستان برابر است، یاد آور شد: میزان مصرف برق کلانشهر اهواز 20 درصد کل کشور بوده و با مجموع مصرف برق 2 شهر اصفهان و مشهد و نیمی از تبریز برابر بوده و این موضوع بر اهمیت توجه به صنعت برق خوزستان به ویژه اهواز افزوده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، یاد آور شد: برای دقت در مصرف انرژی در تابستان امسال، بار مصرفی ادارات اهواز در زمان تعطیلی پایش شده و همه ساختمان های اداری موظف بودند پس از پایان کار خود، برق مصرفی خود را تا 90 درصد کاهش دهند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مشهد استان سمنان بیرجند استان بوشهر خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز حوزه هنری کاهش مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری ترکیه در ۲۰۲۳

بر اساس داده‌های موسسه آمار ترکیه (TurkStat)، تعداد افراد بیکار در سال ۲۰۲۳ با ۳۱۸هزار نفر کاهش به ۳.۲۶ میلیون نفر در سال ۲۰۲۳ رسیده است.

به گزارش ایسنا، نرخ بیکاری ترکیه در سال ۲۰۲۳ به پایین‌ترین میزان در ۱۰ سال گذشته رسید.

آمار‌های رسمی نشان داد که نرخ بیکاری ترکیه در سال ۲۰۲۳ به پایین‌ترین حد در ۱۰ سال گذشته رسیده و از ۱۰.۴ درصد در سال ۲۰۲۲ به ۹.۴ درصد کاهش یافته است.

این میزان برای زنان ۱۲.۶ درصد و برای مردان ۷.۷ درصد در سال ۲۰۲۳ بود.

تعداد افراد شاغل به ۳۱.۶ میلیون نفر رسید که در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ به میزان ۸۸۰هزار نفر افزایش یافته است.

نرخ اشتغال در سال ۲۰۲۳ با ۰.۸ واحد درصد افزایش نسبت به سال قبل ۴۸.۳ درصد بوده است. نیروی کار ۳۴.۹ میلیون نفر و نرخ مشارکت نیروی کار ۵۳.۳ درصد در سال ۲۰۲۳ ثبت شد.

نرخ بیکاری جوانان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال با ۲ واحد درصد کاهش نسبت به سال قبل در ۱۷.۴ درصد قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تعویض رایگان بیش از ۵ هزار کنتور آب در یزد
  • بخش اداری به طور کامل به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شود
  • تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب
  • ادامه روند کمک به تکمیل طرح دفع آب‌های سطحی کلانشهر اهواز
  • ۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پُر آب شد/ کاهش ۱۷درصدی ورود آب به سد‌ها
  • ۵۲ درصد ظرفیت سدهای کشور پُر آب شد/ کاهش ۱۷ درصدی ورود آب به سدها
  • بارش‌ها در ایران ۲۱ درصد کاهش یافت/کاهش ۱۷ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری ترکیه در ۲۰۲۳