Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد – ایرنا – معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 70 درصد کل اسناد شامل شش میلیون و 700 هزار سند این نهاد در 'سامانه جامع موقوفات کشور' بارگذاری و ثبت الکترونیکی شده است.

حجت الاسلام محمد ذاکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال سازمان اوقاف و امور خیریه همه ادارات کل را در سطح کشور مکلف به بارگذاری اوراق بایگانی، پرونده های مربوط به موقوفات و رقبات و بقاع متبرکه در سامانه جامع موقوفات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تکلیف امسال اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ثبت الکترونیکی چهار میلیون برگ سند بود اما این نهاد توانست تاکنون 70 درصد از اسناد را بارگذاری کند.
معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ثبت الکترونیکی اسناد به منظور تسهیل در انجام امورات اداری، شتاب در پاسخگویی به مراجعان، جلوگیری از بروز آسیبهای چرخش پرونده های فیزیکی در سطح ادارات، حفظ و نگهداری اسناد و مدارک وقفی انجام می شود.
وی افزود: تا پایان امسال کل اسناد شامل هشت میلیون و 500 هزار برگ سند موجود در 24 اداره و نمایندگی این نهاد در سطح خراسان رضوی ثبت الکترونیکی خواهد شد. با ثبت تمام اسناد موجود، بایگانی الکترونیکی موقوفات و بقاع متبرکه استان راه اندازی می شود و خراسان رضوی نخستین استان کشور در راه اندازی این بایگانی خواهد بود.
٢٠ هزار و ٢١٢ موقوفه در خراسان رضوی به صورت مستقیم توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه مدیریت می شود. مدیریت دو هزار و ٣٢٧ موقوفه نیز بر عهده متولیان آنها بوده و ١٢٠ موقوفه نیز به صورت مشترک بین متولیان و اداره کل اوقاف مدیریت می شوند.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ثبت الكترونيكي اسناد اداره كل اوقاف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: با این میزان سرمایه‌گذاری برای ۲۰۸ نفر در بخش‌های مختلف صنایع، واحدهای تکمیلی و فرآوری غذایی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن فرصت شغلی ایجاد شد.

حسین شریعتمدار تهرانی افزود : در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شد.

و بیان کرد : عمده فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان شناسایی شده است که این ظرفیت ها در قالب دفتر سرمایه گذاری به کارآفرینان معرفی می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر بهره‌برداری از طرحهای شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان در سال های اخیر عملیاتی شده است.

سبزوار واقع در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، دارای ۲ شهرک صنعتی با ۷۰ واحد صنعتی فعال است.

 
 

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • ثبت ملی ساختمان‌های تاریخی اداره نوغانداری تربت حیدریه
  • نشانی مراکز مهم اداری در استانبول