Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز؛ یکی از مراجع دینی عراق گفت روند سیاسی حاکم بر این کشور، زمینه را برای تجزیه این کشور به دولتهای کوچک متخاصم که در واقع همان هدف اصلی صهیونیستها است ، فراهم می کند.
محمد مهدی الخالصی از مراجع دینی عراق روز جمعه ضمن بیان این که برپایی دوباره تظاهرات نشان دهنده پایان صبر مردم عراق است، افزود روند سیاسی موجود زمینه را برای تجزیه عراق آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الخالصی در خطبه نماز جمعه کاظمین گفت: طرف های سیاسی به جای استفاده از واژه « وجود خلأ » در قانون اساسی، شروع به استفاده از اصطلاح خفقان سیاسی کرده اند.
الخالصی خواستار این شد که «همّ و غم همگان رها شدن از روند سیاسی موجود در عراق باشد.»
وی افزود: روند سیاسی موجود زمینه را برای تجزیه عراق و تبدیل آن به دولتهای کوچک متخاصم آماده می کند و این، همان هدف بزرگ صهیونیست هاست.
در پایان وی از همه امت اسلامی، به ویژه کشورهای عربی و اسلامی خواست در کنار مقاومت فلسطین بمانند و با هرگونه عادی سازی روابط یا صلح مخالفت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: عراق مراجع ديني متخاصم هشدار دولت تظاهرات روند سياسي قانون اساسي کاظمين عادي سازي صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است