Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی توسط کارشناس پلیس فتای استان مرکزی برای دانش آموزان و والدین آنان در حسینیه شهدای معصومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی توسط کارشناس پلیس فتای استان مرکزی به همت کانون فرهنگی هنری متوسلین سیدالشهدا روستای معصومیبرای والدین دانش آموزان و  والدین آنان در حسینیه شهدای معصومیه و در مدرسه دخترانه  شیخ فضل اله نوری برای دوره راهنمایی دخترانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شناخت آسیب های اجتماعی و نحوه پیشگیری از آن در بین جوانان، نوجوانان و اهمیت آن برای خانواده ها، ریشه یابی برای شناخت دلائل بروز این آسیب ها در اجتماع از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه ها بود.

 

ستوان یکم راهزانی در این کارگاه در تشریح ابعاد آسیب های اجتماعی به رفتارهای پرخطر اشاره کرد و گفت: خشونت و گسترش انواع آن در بین افراد جامعه، مخاطره آمیز ترین نوع آسیب اجتماعی است که ناشی از هدف عمدی مرتکب شونده به قصد وارد ساختن آسیب و زیان جسمی یا روحی به دیگران است و بد اخلاقی، کردار ناپسند و عمل مجرمانه فرد خاطی در این زمینه موجب بروز این شیوه مذموم در ارتباطات فردی و اجتماعی است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه اقتصاد نماز جمعه استان سمنان پیشگیری آسیب اجتماعی دوره آموزشی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان

احسان احمدی نژاد کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه‌های هواشناسی آبدانان با ۱۱۷ میلی متر، میمه ۱۱۰ و ارکواز ملکشاهی با ۱۰۵ میلی متر به ترتیب بعد از انجیره بیشترین میزان بارش باران را ثبت کرده اند و مقدار دریافت نزولات جوی ایلام در این بازه زمانی ۵۷ میلیمتر بوده است.

وی افزود: هرچند اصل سیستم امشب به تدریج از آسمان استان خارج می‌شود، اما به خاطر وجود رطوبت در جو، طی ساعاتی از فردا بارش‌های رگباری بهاری به ویژه در نواحی شمال استان رخ می‌دهد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام اضافه کرد: بارش‌های امروز موجب طغیان رودخانه‌ها و مسیل ها، آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها می‌شود.

احمدی نژاد یادآور شد: این سیستم بارشی همراه با خطر اصابت صاعقه، تکرگ، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد موقتی است.

وی ادامه داد: فردا نیز باتوجه به رگباری و بهاری بودن سیستم و بارش‌های نقطه ای، احتمال بروز آبگرفتگی موقت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی