Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری آزمون پایانی دوره طرح تربیت مربی قرآن کودک در کرمانشاه خبر داد و گفت: این آزمون عصر روز گذشته 16 آذر توسط مرکز قرآنی گل نرگس در شهر کرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: ثبت‌نام این دوره از خردادماه سال‌جاری آغاز شد و در تیرماه آزمون ورودی این طرح با هدف تربیت مربیان متخصص قرآنی در حوزه کودک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افراد مجاز به حضور در این طرح آموزشی تا آذرماه در کلاس‌های این دوره حضور داشتند، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی در این راستا جامع‌ترین دوره تربیت معلم قرآن کودک در استان در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روانشناسی انجام گرفت.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این طرح آموزشی توانایی تدریس قرآن، نماز و احادیث به روش‌های مختلف را فراگرفتند همچنین در این دوره آموزشی نکات روانشناسی ارتباط با کودک و مهارت‌های زندگی به مربیان با طرح روش‌های علمی انتقال داده شد.
وی افزود: 60 مربی در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از کسب حد نصاب نمره گواهی‌نامه معتبر به آن‌ها اعطا می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: تسلط به کتاب روخوانی و روانخوانی در سطح کتاب نور استاد موسوی بلده و تسلط بر فصیح‌خوانی قرآن از شروط ثبت‌نام برای پذیرش در این دوره بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی حجت الاسلام محمدی آزمون پایانی طرح تربیت مربی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مرتضی زمانی مربی کشتی استان در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.
دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.
در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • این افراد معلم می‌شوند
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال