Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@14:07:56 GMT

کسب علم و معرفت اولین قدم بسیجی بودن است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۷۱۷۸

​به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، نشست سیاسی با موضوع «شاخصه های بسیجی» با سخنرانی سرهنگ پاسدار مجیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار، در مدرسه علمیه خواهران کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار شد.

 مجیری در این نشست گفت: بسیجی بودن یک فرهنگ است، بسیجی بودن یعنی در همه عرصه های اساسی زندگی پیشرو بودن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار ابراز داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری وظیفه اصلی ما تربیت نیروی مومن انقلابی پای کار است و بخش عمده ای از این تربیت نیرو به دست حوزه های علمیه است.

مجیری افزود: شاخصه های رفتاری بسیجی در زمینه های مختلف فردی، سازمانی، اجتماعی و سیاسی قابل طرح است و یک نیروی بسیجی و انقلابی باید این شاخصه ها را در خود ایجاد نماید.

وی ابراز داشت: از نظر رفتار فردی اولین قدم برای بسیجی کسب علم و معرفت به همراه تربیت و تزکیه است و به دنبال آن ایمان و عشق به خداوند متعال و همگامی ایمان با عمل صالح و تعبد و سرسپردگی به خداوند.

 مجیری یادآور شد: رفتار فردی مناسب، زمینه ای است برای رفتار اجتماعی یعنی فردی که خود را اصلاح نموده است وظیفه خود می داند که جامعه را نیز به سمت خیر و صلاح هدایت کند.

وی تصریح کرد: تواضع و فروتنی در جبهه حق، تلاش برای ایجاد وحدت و همبستگی و داشتن روحیه جهادی و خدمت به خلق از شاخصه های رفتاری اجتماعی بسیجی به شمار می رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار در پایان افزود: روحیه جهادی بسیجی یعنی کار را برای رضای خدا و با جدیت و به صورت خستگی ناپذیر انجام دهیم نه این که هدفمان از انجام کاری اسقاط تکلیف و انجام وظیفه باشد. 

   

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مدرسه علمیه کریمه خوانسار بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان

ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر 27 رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی همایش واقع‌گروی معرفتی در فلسفه اسلامی و چالش‌های پیش‌رو
  • خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان