Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،امام‌جمعه شهرستان دهلران به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور در منزل شهدای شهرستان دهلران از خانواده این شهیدان دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.
 حجت‌الاسلام سید محسن موسوی  امام‌جمعه شهرستان دهلران در این دیدارها با اشاره به جایگاه و منزلت خانواده معظم شهدا بر ضرورت تکریم هرچه بیشتر پدر و مادر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: حفظ و بقای انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  حجت‌الاسلام سید محسن موسوی  افزود: خانواده شهدا میراث داران واقعی انقلاب اسلامی و نماد مقاومت اسلامی می‌باشند که جوانان و فرزندان خود را درراه خداوند و اسلام ناب محمدی (ص) تقدیم کرده‌اند.
موسوی  ادامه داد: لازم است فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های والای آن به نسل‌های جدید انتقال یابد. محمود خدای رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهلران هم در این دیدارها با تقدیر از نقش خانواده معظم شهدا در تداوم راه و نهضت انقلاب اسلامی گفت: همه کارکنان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید از فرصت ایجادشده برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار استفاده کنند.   انتهای پیام/ با  
  دیدار امام‌جمعه و رئیس بنیاد دهلران با خانواده‌های معزز شهدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهدا و زیارت خانواده آنها که افرادی‌صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌هایی خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

لطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آنها مدیون خون پاک و مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

کد خبر 6087654

دیگر خبرها

  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی