Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،محبوبه بابائی با اشاره به این که حضور فعال زنان در جامعه از شاخصه های توسعه یافتگی است افزود: در شهرستان خوشاب بخش عمده ای از فعالیت های کشاورزی و دامپروری توسط بانوان صورت می پذیرد .

وی عمده تسهیلات پرداخت شده را در زمینه دامداری ، نوغانداری ، پرورش زنبور عسل ، تولید زعفران و تولید قارچ خوراکی اعلام کرد و گفت : مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب از ارائه ایده های نوین در حوزه اشتغال بانوان با پرداخت تسهیلات کم بهره حمایت  می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: توسعه خوشاب کشاورزی نوین دامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم

به گزارش جام جم/شورای بانک‌های شهرستان به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان برگزار گردید. در این جلسه فرماندار دشتستان از بانک‌های شهرستان به جهت همکاری در جهت مقاوم سازی مسکن روستایی تشکر کرد. ایشان در ادامه گفت:سهم تسهیلات مسکن روستایی شهرستان ۲۲۳۵ فقره است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل شهرستان آمادگی دارند که به متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت بلند مدت پرداخت کنند. در پایان جلسه فرماندار دشتستان از روسای بانک‌های شهرستان تقدیر کرد.  

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • آغاز توزیع تخم نوغان یارانه دار در خوشاب
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند