Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در خصوص رشد 45 درصدی تردد اتباع آذری به اردبیل تصریح کرد: افزایش تردد اتباع آذری را فرصتی جهت رونق گردشگری استان می دانیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بیله سوار دروازه اصلی ورود گردشگران آذری به کشور است، سفر اتباع آذری با هدف توسعه گردشگری سلامت و سیاحتی نیازمند برنامه ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: به ویژه به دلیل امنیت داخل مرزهای ایران و با نوسانات نرخ ارز، سفرها به ایران با افزایش همراه بوده که باید با تعریف بسته های خدمت سفر اتباع آذری ساماندهی شود.

فلاحی معتقد است این ساماندهی باید از خود کشور جمهوری آذربایجان برنامه ریزی شده و با تعریف تورهای اینفو و معرفی جاذبه ها به آژانس های گردشگری فعال در کشور جمهوری آذربایجان، ظرفیت های گردشگری استان معرفی شود.

او با تاکید به نقش تبلیغ و اطلاع رسانی در رونق گردشگری اضافه کرد: در ادامه با هدایت صحیح گردشگران مطابق با اهداف سفرشان می توان نسبت به ساماندهی اتباع آذری ورودی به ایران اقدام کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتباع آذری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان، پایان اردیبهشت است و بعد از آن در خرداد، کار توانبخشی دانش‌آموزان و انجام مداخلات صورت می‌گیرد.

سیدامیر شوشتری در جلسه هماهنگی برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: از خانواده‌ها تقاضا داریم این زمان را به عقب نیندازند و با وارد شدن به سامانه آموزش‌وپرورش به آدرس my.medu.ir و انجام فرآیند ساده نوبت‌گیری در تاریخ مشخص‌شده به مراکز سنجش جسمانی و آمادگی‌های تحصیلی دانش‌آموزان مراجعه کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بر اطلاع‌رسانی گسترده به خانواده‌ها از طریق فضای مجازی و رسانه ملی  تاکید کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه فرآیند سنجش تا پایان اردیبهشت خواهد بود و این زمان قابل تمدید نیست.

دیگر خبرها

  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • نگاه به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • انعقاد ۳۰ فقره قرارداد خدمات فنی مهندسی در دیگر کشورها
  • اعزام هیات‌های خدمت فنی مهندسی به عراق، چین و روسیه
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین فرصت دریافت شناسه یکتا
  • نشست هم اندیشی مدیران استانداری قم و فرماندهی انتظامی استان
  • فرصت یک ماهه تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب و کار به الکترونیکی