Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افشین حیدری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان به احتمال بازگشت ۶ امتیاز از دست رفته تیم استقلال خوزستان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال خوزستان که پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر به علت مشکلات مالی و کمبود بازیکن شرایط خوبی نداشت، در اواسط نیم فصل اول با کسر ۶ امتیاز و محرومیت از یک پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شد تا شرایطش بدتر از همیشه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به علت شکایت فرانک ساکونی بازیکن خارجی سابق خود با این محرومیت سنگین جریمه شد، اما مسئولان ورزش خوزستان هنوز به برگشتن امتیازات از دست رفته امیدوار هستند.

افشین حیدری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص احتمال برگشتن ۶ امتیاز استقلال خوزستان اظهار داشت: طبق مذاکراتی که با فیفا داشتیم آنها دو هفته به ما زمان دادند تا قسط اول بدهی این بازیکن خارجی را پرداخت کنیم و هنوز یک هفته زمان باقی مانده است. صحبت‌هایی هم با فرانک ساکونی داشتیم و اگر قسط اول را پرداخت کنیم، او رضایت خود را اعلام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما هنوز به برگشت ۶ امتیاز از دست رفته امیدوار هستیم و با کمک استاندار محترم در تلاش هستیم تا به زودی قسط اول این بازیکن را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال خوزستان حیدری اداره ورزش خوزستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

حامدی فر پس از این بازی گفت: از هواداران تیم که در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه هم موفق عمل کنیم.

او در خصوص رفتاری که در خصوص بازیکن ذوب آهن داشت گفت: فوتبال چنین اتفاقاتی دارد. او در دیدار رفت توهین زشتی نسبت به من انجام داد. فوتبال این اتفاقات را دارد و طبیعی است. مطمئناً تیمی که برنده شده است چنین رفتاری نشان نمی‌دهد و من چیزهایی شنیدم که چنین رفتاری را انجام دادم.

کد خبر 6098831

دیگر خبرها

  • تیرک دروازه اشک بازیکن سپاهان را در آورد!
  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد